Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
JAREK NOHAVICA V GONGU (CD+DVD) (Nohavica Jaromír) Nadechnuti (Cechomor) Heaven Before All Hell Breaks Loose (Plan B) Ta Pravá (Gott Karel) Je Tu Leto (Walda Gang)

Andrej Babiš diskuse strana 20450

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 81824 17.04.2017 10:21
Kj 1092017.04. 07:44
Zadat pětimiliardovou zakázku z ruky a vědomě přitom porušit zákon vyžaduje značnou míru odvahy a ministr dopravy Dan Ťok (ANO) ji opravdu měl
Tak sekta toho Stébáka si dělá s našimi penězi co chce. Už víme proč tak křičí plaťte daně.
xx
jasně..
mělo se čekat, až se to formálně provede..
do té doby se v Čechách prodá ročně asi 150 00 aut a ty budou po silnicích poskakovat radostí..
měl by ses spíš zabývat přiblblými předpisy a proč vznikají jako politický=neodborný výsledek..

Anonym 31168 17.04.2017 07:50
Chce to v Česku spustit krutou revoluci vedenou mladou generací tvrdé levice.Vše co se po komunistech prolhalo k moci a Česko zbídačilo odporážet na katovských mučírnách s bezbřehou krutostí a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Kj 10920 17.04.2017 07:49
Kromě ministrů z Babišova hnutí s ním pak souhlasili ještě dva sociální demokraté (Sobotka, Zaorálek) a dva lidovci (Jurečka, Herman). Už pouze na vědomí dostali Ťokovi kolegové stejný dokument, kde byla navíc poznámka, že zakázku dostane Kapsch. Nikdo je tedy nemůže přímo obvinit. Sám Ťok se pojistil jenom tím, že smlouvu s Kapschem nechal podepsat náměstka Kopřivu, který tak nese v první řadě trestní odpovědnost.

Kj 10920 17.04.2017 07:44
Zadat pětimiliardovou zakázku z ruky a vědomě přitom porušit zákon vyžaduje značnou míru odvahy a ministr dopravy Dan Ťok (ANO) ji opravdu měl
Tak sekta toho Stébáka si dělá s našimi penězi co chce. Už víme proč tak křičí plaťte daně.

Anonym 31168 16.04.2017 11:55
Vše co se po komunistech prolhalo k moci a Česko rozprodalo ,rozkradlo a astronomicky zadlužilo a navíc zatahlo do područí EU a NATO je třeba revolucí co nejkrutěji odporážet na katovských mučírnách za vlastizradu a navíc znárodňovat veškerý majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 81824 16.04.2017 08:55
j 1092015.04. 18:02
Ve věci platů garnitury nejde o závist. Jde o nenažranost vrchnosti a její aroganci. To je problém, ztráta soudnosti a opojení mocí.
Co se týče demokracie, tak v tomto neexistuje.
xx
hm..
důchodci mají vypočteno asi 40% průměrného platu a pochybuji, že je to zásluhové
od průměrného patu by měl být odvozen i plat potentátu..
jinak každý by měl myslet na zadní kolečka šetřením i když není jisté že mu kolečka někdo ukradne..
z toho jenom vyplývá, že odměňování (za práci - uf) není spravedlivé..

Kj 10920 15.04.2017 18:02
Ve věci platů garnitury nejde o závist. Jde o nenažranost vrchnosti a její aroganci. To je problém, ztráta soudnosti a opojení mocí.
Co se týče demokracie, tak v tomto neexistuje.

Anonym 81824 15.04.2017 14:24
Kj 1076015.04. 08:22
Možná, že je referendum nefunkční? To nevím, záleží vždy na občanech. Ve Švýcarsku funguje, proč ne u nás? Nicméně, kdo bude tedy kontrolovat a regulovat platy poslanců, senátorů a zaměstnanců ministerstev nebo vládního aparátu? Snad si naivně nikdo nemyslí, že by si snad z vlastní vůle snížili platy?
xx
Ano, snad někde referendum funguje..
Švýcaři jsou neutrální a faktickou válku nepoznali staletí..
je to jiná mentalita, občanství si chrání (udělení trvá roky)..
mimochodem, jsou tam 4 úřední jazyky..
ve skříni samopal..
tam když něco někdo krade, berou to skoro osobně..
xx
u referenda je nudné přesně definovat otázku a to jaksi v Čechách nejde.. (příkladem může být např. výstavba infrastruktury, silnic, stavba přehrad, hádání v parlamentu atp)
i změna ježdění vlevo napravo trvala desetiletí a změnu udělal během dnů někdo jiný..
xx
s těmi platy je to složité, protože o tom rozhodují sami
je to o kapřících v rybníku..
nějaká brzda tu ale je, když jde hospodářství zu-grung..
apelovat na rozum a skoro stejnou velikost žaludků nelze..
přesný nebo přesnější model hospodářství udělat nelze..
je to o iteraci v čase a podmínkách..
sobectví a závist převládá (u četných výjimečných lidí jsem zaregistroval argument české mentality jako důvod k emigraci.. změna chování lidí je na několik generací a nesmí přijít katastrofa.. takže každý sólo)
xx
tak yo..

Kj 10760 15.04.2017 08:22
Možná, že je referendum nefunkční? To nevím, záleží vždy na občanech. Ve Švýcarsku funguje, proč ne u nás? Nicméně, kdo bude tedy kontrolovat a regulovat platy poslanců, senátorů a zaměstnanců ministerstev nebo vládního aparátu? Snad si naivně nikdo nemyslí, že by si snad z vlastní vůle snížili platy?

Anonym 81824 15.04.2017 07:33
Kj 3722015.04. 03:36
Finanční úřady v prvním čtvrtletí vybraly na dani z přidané hodnoty (DPH) téměř 82 miliard korun, což je meziročně o 6,5 miliardy více.
No tak o toto má nyní vrchnost více na dávky pro darmošlapy a darmožrouty. Ale o to méně máme my všichni. Protože DPH platí vždy ten poslední v řadě a to je spotřebitel.
xx
to je socialismus..
prováděný těmi, co nikdy nedělali, co jen rozdělovali..

Anonym 81824 15.04.2017 07:24
Kj 3722014.04. 21:06
Samozřejmě, že odhlasovat si sám sobě zvýšení platů je skutečně více jak trapné. Zvláště proto, že nad některými zákony trávili poslanci měsíce a nad zvýšením platů strávili přestas do noci jen proto, aby dostali víc. Rozhodují o penězich které nejsou jejich.
Myslím, že o výši platu poslanců, vlády a jejich patolízalů což jsou poradci, by mělo rozhodnout referendum.
xx
no, referendum je pěkná idea ale nefunkční..
viz Brexit.. důvodem je demokratické vítězství blbosti nad rozumem
xx
plat bych vázal na průměrný plat obyvatelstva aby 2-3x aby měli nějaký interes.. aby si uvědomovali, kdo je živí

Anonym 81824 15.04.2017 07:14
Anonym 3116814.04. 18:59
Bez zprovoznění dostatečného množství katovských mučíren a jejich osazení co nejkrutějšími katy se ve stávajícím kapitalistickém svinčíku pořádek neudělá.
xx
ty brepto už si vymysli něco nového a opusť středověk..

Kj 37220 15.04.2017 03:36
Finanční úřady v prvním čtvrtletí vybraly na dani z přidané hodnoty (DPH) téměř 82 miliard korun, což je meziročně o 6,5 miliardy více.
No tak o toto má nyní vrchnost více na dávky pro darmošlapy a darmožrouty. Ale o to méně máme my všichni. Protože DPH platí vždy ten poslední v řadě a to je spotřebitel.

Kj 37220 14.04.2017 21:06
Samozřejmě, že odhlasovat si sám sobě zvýšení platů je skutečně více jak trapné. Zvláště proto, že nad některými zákony trávili poslanci měsíce a nad zvýšením platů strávili přestas do noci jen proto, aby dostali víc. Rozhodují o penězich které nejsou jejich.
Myslím, že o výši platu poslanců, vlády a jejich patolízalů což jsou poradci, by mělo rozhodnout referendum.

Anonym 31168 14.04.2017 18:59
Bez zprovoznění dostatečného množství katovských mučíren a jejich osazení co nejkrutějšími katy se ve stávajícím kapitalistickém svinčíku pořádek neudělá.

Anonym 81824 14.04.2017 08:10
Nesouhlasím s tím "žádné zákony". I když by nebyla taková směsice zákonných paskvilů, kterou tu máme a byly jen zákony, které jsou nezbytně nutné, tak by systém fungoval.
Legislativní smršť jak ji nazval Kořalečnik Zeman když nastoupil do vedení vlády smetla jako každá smršť vše co ještě za něco stálo.
Ve společnosti existují jistá pravidla, která se ctí i bez trapných zákonů. Je to morální kodex, který je dán přirozenou výchovou v rodině. Je zde potřeba svobody, úcta k majetku životní prostor bez poškození prostoru druhého, ochrana života atd. Spousta dalších základnich sociálních atributů. Každé pokřivení tohoto nějakým paskvilem, který vyplodí senil v parlamentu je špatné.
Ale to je na dlouhou diskizi.
xx
no co jsou zákony nezbytně nutné?
Divoký Západ měl svého času svoje a i ty se změnily..
trochu to souvisí s mentalitou, s disciplinovaností lidí(a je fakt, že se u nás krade, i kdyby to měly být nákupní košíky)..
já bych například uzákonil jen dvě volební období ve vrcholné politice,aby byla změna zaručena..
xx
lidé jsou ve VĚTŠINĚ myšlenkově "nenároční" a mají rádi pohádky..
xx
fakt je, že je to složité (například je fascinující, že si někdo může odhlasovat výši vlastního platu, to je střet zájmu jako hrom..) atd.

Kj 37220 13.04.2017 21:24
Nesouhlasím s tím "žádné zákony". I když by nebyla taková směsice zákonných paskvilů, kterou tu máme a byly jen zákony, které jsou nezbytně nutné, tak by systém fungoval.
Legislativní smršť jak ji nazval Kořalečnik Zeman když nastoupil do vedení vlády smetla jako každá smršť vše co ještě za něco stálo.
Ve společnosti existují jistá pravidla, která se ctí i bez trapných zákonů. Je to morální kodex, který je dán přirozenou výchovou v rodině. Je zde potřeba svobody, úcta k majetku životní prostor bez poškození prostoru druhého, ochrana života atd. Spousta dalších základnich sociálních atributů. Každé pokřivení tohoto nějakým paskvilem, který vyplodí senil v parlamentu je špatné.
Ale to je na dlouhou diskizi.

Anonym 81824 13.04.2017 20:05
Kj 1092013.04. 15:59
jo a ještě něco..
žádné zákony nebo mizerné dělají to, co se děje..
kdo dělá zákony.. politici.. někteří dlouho.. už od školních lavic..
př. neumím si např. představit, jak 25-ti letý právník může soudit protřelého 50-ti letého lumpa
nikdo se nenechá operovat od medika..

Anonym 81824 13.04.2017 20:00
Kj 1092013.04. 15:59
Ano stále melu. Samozřejmě, že nic není černobílé a nelze jít do extrému. Ale je nutno si uvědomit neustálé regulace, dotace a kvóty jsou rakovinou ekonomiky. Je třeba liberální prostředí co nejméně zatížené byrokratickými předpisy, které dnes stejně již nikdo nerespektuje.
Platit nekřesťanské daně proto aby je pak nějaký byrokrat rozházel na nepotřebný úřednický systém, aby si je rozbrali politické špičky na úplatcích a abychom živili armádu socek a nemakačenků. Proč bych to dělal a platil a poslouchal zaklínadla o tom jak vybrat ještě více. A to jsou ještě takoví pomýlení, kteří tomu tleskají.
xx
Dobře, tak se ale podívej jinam..
tohle je zajímavé..
Ono je to těžké.
Kde hrozí bída, tam hrozí socialismus.
A kde hrozí socialismus, tam hrozí bída.
(JUDr. Alois Rašín byl českým a československým politikem a ekonomem)
xx
kdo říká, že se v parlamentu žvaní?

Kj 10920 13.04.2017 15:59
Ano stále melu. Samozřejmě, že nic není černobílé a nelze jít do extrému. Ale je nutno si uvědomit neustálé regulace, dotace a kvóty jsou rakovinou ekonomiky. Je třeba liberální prostředí co nejméně zatížené byrokratickými předpisy, které dnes stejně již nikdo nerespektuje.
Platit nekřesťanské daně proto aby je pak nějaký byrokrat rozházel na nepotřebný úřednický systém, aby si je rozbrali politické špičky na úplatcích a abychom živili armádu socek a nemakačenků. Proč bych to dělal a platil a poslouchal zaklínadla o tom jak vybrat ještě více. A to jsou ještě takoví pomýlení, kteří tomu tleskají.

Anonym 81824 13.04.2017 11:40
Anonym 3116813.04. 11:33
Největší pohromu pro hospodářství Česka nejsou Babišem zavedená evidence tržeb,ale lumpácký prodej kdysi státního majetku cizákům.Aktéry těchto lumpáren je třeba při revoluci odporážet za vlastizradu národa Čechů s největší krutostí.Navíc znárodňovat všechen majetek těchto vlastizrádných rodů.
xx
podle mě to byla cena za "sametovou - nekrvavou" revoluci..
četné akce se provedly rychle bez právních a ekonomických norem..
ti "chytří a informovaní" na tom vydělali..
příkladů je mnoho a táhnou se až dodnes..

Anonym 31168 13.04.2017 11:33
Největší pohromu pro hospodářství Česka nejsou Babišem zavedená evidence tržeb,ale lumpácký prodej kdysi státního majetku cizákům.Aktéry těchto lumpáren je třeba při revoluci odporážet za vlastizradu národa Čechů s největší krutostí.Navíc znárodňovat všechen majetek těchto vlastizrádných rodů.

Anonym 81824 13.04.2017 10:11
Kj 1092013.04. 06:44
Pro 81824. Máte pravdu Babiš způsobil zavedením EET vážnou poruchu v hospodářském provozu a uvedl lživou informaci o tom kolik bybere navíc daní, a také lhal o tom jak v Chorvatsku vše skvěle funguje.
xx
ach jo..
stále meleš..
co kdyby jsi přestal lhát..
ve Státech se to provozuje již dávno..
za-googluj si, kolik pokladen se nabízí..
nějaká kontrola nad obchodováním musí být jak pro obchodníka tak i z důvodu daní pro stát..
nebuď (-)

Kj 10920 13.04.2017 06:44
Pro 81824. Máte pravdu Babiš způsobil zavedením EET vážnou poruchu v hospodářském provozu a uvedl lživou informaci o tom kolik bybere navíc daní, a také lhal o tom jak v Chorvatsku vše skvěle funguje.

Anonym 81824 12.04.2017 21:45
Kj 1092012.04. 19:40
Jak se ukazuje tak EET spěje ke krachu. Doufám, že stébák Bureš zaplatí ze svého server, jehož stavbu za stamiliony nechal zřídit bez výběrového řízení a také zaplatí všem trapné pokladny a zbytečné náklady, které tím vznikly.
xx
Šíření poplašné zprávy
§ 199
(1) Kdo úmyslně způsobí nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa tím, že rozšiřuje poplašnou zprávu, která je nepravdivá, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem.
(2) Kdo zprávu uvedenou v odstavci 1, ač ví, že je nepravdivá a může vyvolat opatření vedoucí k nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa, sdělí podniku nebo organizaci nebo policejnímu nebo jinému státnímu orgánu anebo hromadnému informačnímu prostředku, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo peněžitým trestem.
(3) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 2 opětovně, nebo
b) způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v hospodářském provozu nebo hospodářské činnosti podniku nebo organizace nebo v činnosti státního orgánu anebo jiný zvlášť závažný následek.

Anonym 81824 12.04.2017 21:33
Kj 1092012.04. 19:40
Jak se ukazuje tak EET spěje ke krachu. Doufám, že stébák Bureš zaplatí ze svého server, jehož stavbu za stamiliony nechal zřídit bez výběrového řízení a také zaplatí všem trapné pokladny a zbytečné náklady, které tím vznikly.
xx
už to přineslo miliardy na daních tak nelži, magore..

Kj 10920 12.04.2017 19:40
Jak se ukazuje tak EET spěje ke krachu. Doufám, že stébák Bureš zaplatí ze svého server, jehož stavbu za stamiliony nechal zřídit bez výběrového řízení a také zaplatí všem trapné pokladny a zbytečné náklady, které tím vznikly.

Anonym 31168 12.04.2017 16:11
Česku hrozí,se stávajícími lumpy u koryt národu Čechů záhuba a obyčejný český blb na uvedený stav Česka pořád kouká jako blb.

Anonym 31168 12.04.2017 12:49
Stejně ta Babišova šaškárna učení podnikatelů poctivosti skončí revolucí a tvrdým znárodňováním.

Monika 37117  42 let 11.04.2017 17:05
Potřebuju Vaši pomoc.Jsem sama ze synem.Potřebuji Vás

Lubojacki 9112  53 let 11.04.2017 11:35
Již po několikáté se stalo v systému EET,že byla účtenka duplicitně zaevidovaná na finanční správě a po urgencích bylo sděleno,že dojde na konci měsíce k automatiské opravě.K dnešnímu dni nedošlo za měsíc březen.Máme více provozoven u kterých se toto stalo.Je to záměr nebo chyba systému a co bude při kontrole platit.Rozdíl mezi pokladní uzávěrkou a daty u fin.správy určitě bude doměřen.Na počet provozoven v systému to bude balík příjmů pro min.financí.

Anonym 31168 11.04.2017 09:36
Pro 81824.Já jsem se od mládí držel církevního učení,že vždycky je to vůle Boží,když si člověk zasouloží.Pokud už ti to nefunguje,tak se můžeš rekvalifikovat na starého českého lízala.

Anonym 81824 11.04.2017 07:29
Anonym 3116810.04. 15:22
Pro Kj.Já jsem za komunistů jedině okrádal poctivé panny o poctivost.Občas jsem i zbůhdarma zabíjel čas.Ostatní zlodějny a lumpárny byly pod mojí důstojnost
xx
TEBE ASI JMENOVALI ARCIPRCÍŘ..

Anonym 81824 11.04.2017 07:28
Kj 3778810.04. 20:15
Silnice a mosty by si platil každý sám firmě, která by to postavila. Tak jak je to jinde. Co se týče armády, to je otázka? Samozřejmě jsem to nemyslel doslova. Nějaké daně by být musely. Ovšem systém zcela odlišný. Ne aby byl každý ždímán jak citron a pak si to rozebrána vrchnost bez jakékoli kontroly. Na stání peníze by muselo dohlížet a to tak že by ti co dohlíží ručili celým majetkem za chyby při rozdělování. Tak jak ručí všichni podnikatelé.
xx
Silnice a mosty by si platil každý sám firmě, která by to postavila.
AHA..KDO BY NAPŘ. POSTAVIL SILNICI K NEMOCNICI NEBO Z MĚSTA K MĚSTU..
Z BARÁKU DO HOSPODY BY SIS JI ASI ZAPLATIL SÁM..
xx
Nějaké daně by být musely..
A JE TO TADY..TY TO SNAD I POCHOPÍŠ..

Kj 37788 10.04.2017 20:15
Pro 81824.
Silnice a mosty by si platil každý sám firmě, která by to postavila. Tak jak je to jinde. Co se týče armády, to je otázka? Samozřejmě jsem to nemyslel doslova. Nějaké daně by být musely. Ovšem systém zcela odlišný. Ne aby byl každý ždímán jak citron a pak si to rozebrána vrchnost bez jakékoli kontroly. Na stání peníze by muselo dohlížet a to tak že by ti co dohlíží ručili celým majetkem za chyby při rozdělování. Tak jak ručí všichni podnikatelé.

Kj 37788 10.04.2017 20:07
Pro 31168. Tak to jsi borec. Tak je to správné

Anonym 31168 10.04.2017 15:22
Pro Kj.Já jsem za komunistů jedině okrádal poctivé panny o poctivost.Občas jsem i zbůhdarma zabíjel čas.Ostatní zlodějny a lumpárny byly pod mojí důstojnost.

Anonym 81824 10.04.2017 12:38
Kj 1092009.04. 21:14
Za bolševika se kradlo všude v souladu s motem, kdo nekrade okrádá rodinu. Vše patřilo státu. Dnes to patří firmě a v budoucnu bude stát řízen jako firma, ještě lépe řečeno stát bude Agrofert.
Jinak za bolševika nebyla žádná úcta k cizímu majetku, všechno bylo takříkajíc všech a někteří v tom žijí dodnes. Proto křičí plaťte daně. Což je špatně. Situace dospěla do stádia, že platit daně znamená podporovat sociálni zloděje, darmošlapy ve státní správě a podobnou pakáž, která je přisátá na těle společnosti. Správné je neplatit nic a použít svoje peníze na rozkvět vlastniho majetku. Je to dáno tím, že je vždy použijete správně na rozdíl od úředníka, který rozdává hrstmi bez svědomí a zodpovědnosti.
Už jen Babišova loterie bude roždávánim z cizího darmožroutům. No právě, že z cizího krev neteče.
xx
kecáš.. každý obchodník - firma musí mít účetnictví už ve vlastním zájmu, kdo ji nemá a je na hlavu končí obvykle krachem, exekucí ve správě..
xx
že se kradlo za minulého režimu.. nebyly dostatečné kontroly v "centrálním" plánování, věci se rozdávaly, živily se neproduktivní státy..
xx
zamysli něčím, co ti zbylo a odpověz, z čeho bys zaplatil silnice, mosty armádu..

Kj 10920 09.04.2017 21:14
Za bolševika se kradlo všude v souladu s motem, kdo nekrade okrádá rodinu. Vše patřilo státu. Dnes to patří firmě a v budoucnu bude stát řízen jako firma, ještě lépe řečeno stát bude Agrofert.
Jinak za bolševika nebyla žádná úcta k cizímu majetku, všechno bylo takříkajíc všech a někteří v tom žijí dodnes. Proto křičí plaťte daně. Což je špatně. Situace dospěla do stádia, že platit daně znamená podporovat sociálni zloděje, darmošlapy ve státní správě a podobnou pakáž, která je přisátá na těle společnosti. Správné je neplatit nic a použít svoje peníze na rozkvět vlastniho majetku. Je to dáno tím, že je vždy použijete správně na rozdíl od úředníka, který rozdává hrstmi bez svědomí a zodpovědnosti.
Už jen Babišova loterie bude roždávánim z cizího darmožroutům. No právě, že z cizího krev neteče.

Anonym 81824 09.04.2017 18:29
Anonym 3116809.04. 15:41
Jedině kvalitní bejkovec v rukou budoucích zasloužilých revolucionářů dokáže udělat pořádek ve stávajícím kapitalistickém svinčíku.
xx
budoucí..zasloužilý
budoucí nikdy nemůže být zasloužilý..
xx
to je jako svítání na západě..
mysli..

Anonym 31168 09.04.2017 15:41
Jedině kvalitní bejkovec v rukou budoucích zasloužilých revolucionářů dokáže udělat pořádek ve stávajícím kapitalistickém svinčíku.

Anonym 31168 09.04.2017 15:36
Pro Kj.Na střední stav platili komunisté padesátých roků,ti ho prostě zrušili a hned se méně kradlo.

Kj 10920 09.04.2017 10:29
Každém případě Babiš se svým hloupým nápadem celému střednímu stavu ošklivě namydlil schody a dá se velmi snadno předpokládat, že z hlediska rozpočtu to dopadne stejně jako v Chorvatsku, kde zavedení EET také nepřineslo do rozpočtu vyšší prostředky, naopak zlikvidovalo celou řadu samostatných lidí a naopak zvýšilo zátěž sociálního systému. O ty, kteří nad svým soukromým podnikáním zlomili hůl definitivně. Jen na okraj: v Chorvatsku se dostala k moci normální pravicová vláda, která EET okamžitě zrušila (ale o tom se samozřejmě veřejně nemluví, podobně, jako o krachu Chorvatského klonu Agrofertu).

Kj 10920 09.04.2017 10:27
Vcelku se nám tak ztratilo možná nějakých sto tisíc podnikatelů a živnostníků. Usuzuji tak nikoliv podle statistického úřadu a řečí Babišových podržtašků, ale podle toho, že podle avizovaného čísla se mělo k prvnímu březnu přihlásit do evidence EET kolem 250 00 obchodníků, ale ve skutečnosti se jich zaregistrovalo jen nějakých 113 00. Ať počítám, jak počítám, tak mi prostě minimálně 100 00 živnostníků schází.

Kj 10920 09.04.2017 09:55
Základním limitem pana Koblihy je skutečnost, že částky, o kterých se v souvislosti s Babišovými levárnami hovoří, jsou zcela mimo jeho představu. Babišovy létající miliardy či nezdaněné miliony jej proto nezajímají, on počítá ve stovkách, maximálně v tisících, závidí sousedovi kozu a je nadšený z EET. Jeho soused, hospodský, přece krade, stejně jako všichni ostatní podnikatelé a živnostníci. Takže, Andreji, jen do nich! Že je to vyhánění čerta ďáblem, panu Koblihovi nesepíná,

Anonym 81824 09.04.2017 08:47
Kj 1092008.04. 16:57
Na to není třeba žádná skleněná koule. Stačí si přečíst ty oduševnělé příspěvky.
xx
to je dobře, že po sobě čteš..

Kj 10920 08.04.2017 16:57
Na to není třeba žádná skleněná koule. Stačí si přečíst ty oduševnělé příspěvky.

Anonym 81824 08.04.2017 11:01
Kj 10920
ty máš asi skleněnou kouli nebo dokonce dvě skleněný koule, že víš kdo jaké má IQ

Anonym 81824 08.04.2017 11:00
Kj 10920
ty máš asi skleněnou kouli nebo dokonce dvě skleněný dvě koule, že víš kdo jaké má IQ

Kj 10920 08.04.2017 06:49
Pro Josef 18521 32 let.
Těší mě, že kazatele Bureše a jeho sektu volí lidé s tak vysokým IQ jako máte Vy.

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti