Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
Queen (Minaj Nicki) Teatime Dub Encounters (Underworld / Iggy Pop) The Now Now (Gorillaz) Love Is Dead / Mint Pack (Chvrches) Sweetener (Grande Ariana)

Andrej Babiš diskuse strana 18900

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

IKA 17857  55 let 03.09.2017 13:37
přejí hodně štěstí,pevné nervy,hodně zdraví.Věřím Vám a nezapomeňte si zachovat slušnost i když to s těmi ..nebudete mít lehké.

Anonym 90186 03.09.2017 13:35
patří silné pravicové názory

Anonym 90186 03.09.2017 13:34
Tak nám upřesni, kde o tom F.R.Čech mluvil, protože to je nedohledatelný. Kdo o tom v poslední době mluvil je samotný Sládek. A F.R.Čech je kapitola sama pro sebe. Za minulého režimu prominentní estrádní umělec, který o sobě začátkem 90.let vykřikoval, že je největší pravičák v republice a prosazoval silné politické názory. Po nabídce Zemana na koryto v parlamentu se z něj přes noc největší levičák v republice. Prostě takovej politickej šmejd.

Anonym 5822 03.09.2017 13:27
Zavření evropské hranice, bez eura a seškrtání ministerstev, slíbil Babiš.
Tak s tím já bez výhrad souhlasím.
Pro hlupáčka Kj, za prvé se nauč pravopis, za druhé určitě neotvíráš šampus, ale pouze sekt třetí kategorie, na šampaňské dědulo totiž nemáš.
Co se týká lustračního osvědčení, tak je dvojí, buď pozitivní nebo negativní, ale to jsou věci, které ty nikdy nepochopíš. Nedělej tady ze sebe ještě většího idi..a než kterým jsi.

Olga 17857  55 let 03.09.2017 13:23
,osoby které to vyvolaly.Nezklamejte nás.Frýdek-Místek

Gina 37228 03.09.2017 12:51
Pro anonym 90186, co se týká zatčení Sládka, pak o tom mluvil nedávno F.R.Čech,já pouze citovala slova bývalého poslance,samozřejmě, že teď bude u anonyma 90186 Čech taky tupohlavec,jak nazval mě, každý člověk, který napíše něco PRO Babiše, je pro tohoto anonyma,jako by ukázali býkovi červený hadr, je to hrozně k smíchu, já mu taky nenadávám, že bude třeba volit Kalouska nebo Sobotou a neopisuju kvůli tomu litanie, jen abych ho přesvědčila o tom, že tohoto člověka NE, protože bla bla bla, je to jeho svobodná volba koho bude volit,proto je demokracie, aby se každý rozhodl podle sebe,je ale nedemokratické a přímo ubohé někoho napadat jen proto,že má jiný názor, to svědčí o inteligenci každého,nebo o tom,že je možná někdo podržtaška placená jiným a co by ubohý český človíček za prachy neudělal, všechno na světe co není podle něj, je špatné, a správné je jen to,co uzná on za správné, je to názor buď placeného dutohlava (to by se ještě dalo trochu pochopit,možná od Kalouska),nebo je dutohlav od narození a s tím, ze je a zůstane navždy netolerantní akceptovat jiný názor než ten jeho se nedá nic dělat.

Kj 10924 03.09.2017 12:51
Pro Eda 4673 50 let03.09. 11:57
Pro starého popletu Anonýma 90186, jak si přečtěš volební program ANO,tak tě trefí šlak.
S tímto programem na ně nikdo ale absolutně nikdo nemá.Jdu otvírat šampus.Dobrou chuť antiBabišovci.
Edo, pokud ho dodrží jako ten z roku 2014, tak jsou v háji a tpvy věříte bludu je to asi jao že věříte tomu, že vyhrajete ve sportce 10 první cen. Taky totální blud.

Eda 4673  50 let 03.09.2017 12:02
Opravují 37957.

Eda 4673  50 let 03.09.2017 12:00
Anonýme 39757,tu lopatu by jsi potřeboval ty ,ale dostat po hlavě aby se ti konečné v tom tvém melounu rozbřesklo.

Eda 4673  50 let 03.09.2017 11:57
Pro starého popletu Anonýma 90186, jak si přečtěš volební program ANO,tak tě trefí šlak.
S tímto programem na ně nikdo ale absolutně nikdo nemá.Jdu otvírat šampus.Dobrou chuť antiBabišovci.

Eda 4673  50 let 03.09.2017 11:54
Bezvadný volební program,to se Kalousek,Fiala Slabotka a Holobrádek poděla!

Eda 4673  50 let 03.09.2017 11:52
Dobrý den tak po dnešním volebním programu strany ANO si troufám říci že získali další ještě nerozhodnuté voliče.
ANO 36-38% SPD 16-18% KSČM 14-16% ostatní jen jako kompars.Dobrou chuť. a 128514;

Anonym 90186 03.09.2017 11:08
V případě České republiky jsou velkým zvěrstvem rovněž solární panely na loukách i na úrodné půdě. Jejich velkorysé dotování schválila svého času většina poslanců za ČSSD, KSČM, KDU a 8209;ČSL (včetně části současné TOP 09) a US a 8209;DEU. Babiš však ve své vizi pro rok 2035 (kdy už bude podle zmíněného článku na iDNES na světě dávno potravinová krize) navrhuje ještě větší rozmach solárních elektráren (obdobně jako ve Spojených státech Hillary Clintonová či Barack Obama).
V neposlední řadě pak potravinovou krizi způsobuje zákaz odlesňování např. v Indonésii. Desítkám milionů zemědělců je tam víceméně z pofiderních důvodů zakazováno rozšiřovat plantáže kácením deštných lesů. Jenže jejich rodiny potřebují jíst, a tak to končí ilegálním žďářením.
Ve skutečnosti je potravinová krize v některých částech světa už dávno, zatímco v souhrnu na světě ani zdaleka nehrozí. Stačí přestat provádět výše zmíněné nesmysly. V některých oblastech rovněž pomůže globální oteplování (změny klimatu), díky němuž stoupá množství světové vegetace.
Andrej Babiš by si pak měl do své vize přidat zákaz pěstování řepky do nafty, přijetí africké konkurence s otevřenou náručí a měl by ze svého programu vyškrtnout masivní podporu solárních elektráren.

Anonym 90186 03.09.2017 11:06
Jednoznačně největším zvěrstvem je však výrazné omezování dovozu a prakticky zákaz pěstování geneticky upravených plodin v EU. Ale nesvádějme vinu na EU, podle projektu Volební kalkulačka pro zatím poslední eurovolby nechce s výjimkou ODS povolit lidem tyto plodiny žádná větší politická strana. Máme tak řešení světové potravinové krize na stole, ale vzdáváme se ho.
Chováme se přitom úplně nelogicky. Geneticky upravené jsou ve skutečnosti téměř všechny zemědělské plodiny a také téměř všechna hospodářská zvířata. Jenže my považujeme za GMO plodiny pouze ty, které byly upravené precizně, vědeckými metodami. Naproti tomu šlechtění metodou pokus omyl za genetickou modifikaci z nějakého záhadného důvodu nepovažujeme. Vlastně to není ani taková záhada. Lidem, jako je Babiš, se zkrátka nehodí do krámu právě precizně dědičně upravené plodiny od levné konkurence z agrárních oblastí Afriky či jihovýchodní Asie.

Anonym 90186 03.09.2017 11:04
Je to po usychajících borovicích a změnách pohlaví u ryb další kamínek do mozaiky varování z vydavatelství Mafra v Babišově éře.
Podle serveru je hlavní příčinou vedle chyb v charitativní distribuci potravin še.edění s jídlem. V článku jsou úplně opomenuty hlavní příčiny: zbytečné omezování geneticky upravených plodin, pěstování řepky do pohonných hmot, přílišná ochrana deštných lesů či solární elektrárny na loukách i úrodné půdě.
Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD) kritizuje už řadu let pěstování plodin, jako je řepka, za účelem jejich přimíchávání jako biosložek do pohonných hmot, což je doména Evropské unie. Kromě toho, že tím životnímu prostředí zřejmě více škodíme, než pomáháme, tím pořádně prodražujeme potraviny. Místo plodin pro potravinářství pěstujeme už řadu let na našich polích řepku do nafty a pak se divíme, že jsou produkty rostlinné výroby drahé a je jich ve světě nedostatek. Jenže lidé, jako je zemědělec Babiš, si na tom slušně plní kapsy.

Anonym 90186 03.09.2017 11:03
Na serveru iDNES ze svěřenského fondu Andreje Babiše zveřejnili obavu, že za deset let bude ve světě nedostatek potravin. Podle serveru na tom má významný podíl téměř polovina Čechů, protože s potravinami še.edí. Na klíčový podíl právě Andreje Babiše však zapomněli.

Kj 10924 03.09.2017 11:03
Pro Fero 37240.
Samozřejmě, že jde o odstranění Babiše. Lháři a zloději nemají v politice co dělat. Zvlášť když ani nemají lustrační osvědčení.

Anonym 90186 03.09.2017 10:57
Babiš představil jakýsi shluk líbivých slov, jak to tak u jeho strany bývá. Jasně ukázal, že se dále hodlá profilovat jako tzv. catch-all strana, která populistickými sliby oslovuje voliče po celém spektru. Prázdnotu těchto slibů ale nezakryjí ani naléhavé slogany, ani dobře udělaná prezentace. Stejně jako hezky nafocené billboardy a dojemné facebookové příspěvky nezakryjí fakt, že tenhle vizionář naší budoucnosti bude za pár dní trestně stíhán pro daňový podvod.
Takže ano, bude líp. Pokud si z jeho Teď, nebo nikdy vybereme to nikdy.

Anonym 90186 03.09.2017 10:56
Babiš hodlá chránit tzv. whistleblowery, tedy lidi, kteří budou udávat korupci. Což chápeme, protože s udáváním má šéf hnutí ANO dobré zkušenosti. Zajisté je tu také boj proti zneužívání sociálních dávek a nakonec stát jako rodinná firma, u níž zapomněl říci, že se jmenuje Agrofert. Také jsme se nedozvěděli, kdo z nás jako první dostane výpověď.
Zásadním bodem byly investice. Vláda, ve které Babiš seděl, je sice stále snižovala, nyní se však chlubí budoucím masivním obratem. Oligarcha nasliboval desítky nových kilometrů dálnic včetně nové D1. Pokud to i tentokrát bude mít na starosti neschopný Dan Ťok, nedočkáme se vůbec ničeho.
Místo opravdových programových bodů Babiš pomlouval své někdejší vládní kolegy, kteří podle něj nefungovali jako tým. Bohužel zapomněl, že on sám tento tým neustále napadal přes svá vlastní média. Alespoň ale uznal, že hnutí ANO doposud žádný program nemělo.

Anonym 90186 03.09.2017 10:55
Marketingoví odborníci, kteří pro Babiše pracují, dobře vědí, že voličská základna se proměnila a je velmi podobná té, která fandí Miloši Zemanovi. A tak byla hned prvním bodem v 6. nejbezpečnější zemi světa bezpečnost. Babiš chce uzavření vnější evropské hranice, zastavit terorismus a odmítá euro, po němž dříve volal.
Dalším skvělým způsobem, jak si získat voliče, je samozřejmě to, že jim naslibujete více peněz. Lidi se musí mít líp, oznámil Babiš. Chce tedy přidat učitelům, sociálním a kulturním pracovníkům o 50 procent (samozřejmě není jasné, jak to udělat) a navýšit důchody.
Jelikož poslanecká sněmovna je zbytečná žvanírna, přeje si šéf ANO klouzavý mandát, snížení počtu ministrů ze 16 na 13 a jednokolové volby do senátu. Při nízké účasti by tím samozřejmě dosáhl dalšího oslabování horní komory parlamentu, který se stejně chystá zrušit.

Anonym 90186 03.09.2017 10:54
Hnutí ANO se konečně rozhodlo, že by bylo vhodné alespoň předstírat, že má nějaký program. A tak Andrej Babiš předstoupil před své spolustraníky a před televizní kamery, aby zběžně představil několik důležitých bodů, z nichž ovšem ani jeden nenapsal, protože jak již před časem sdělila jeho mluvčí, neumí psát na počítači. K počítačové gramotnosti se naštěstí nedostal, alespoň nám ale řekl, že nás bude chránit před uprchlíky, stát se bude starat o udavače a někdo tak neschopný jako současný ministr dopravy nám postaví spoustu kilometrů dálnic.

Anonym 90186 03.09.2017 10:40
Když pominu Parlamentní listy, které jsou žumpou české žurnalistiky, tak Benešová působila na postu nejvyšší státní zástupkyně v období největšího zametání korupčních kauz pod koberec. Do funkce byla instalována zemanovou vládou. Další její zajímavé období je, když vlezla do vlády bez důvěry kamarádů Miloše Zemana. Zeman jednoznačně kope za Babiše, tak jeho věrná kamarádka těžko půjde proti Zemanovy. Je vidět, že Zeman se snaží udržet Babiše u moci za každou cenu, protože vidí, že bez Babiše nemá ve volbě prezidenta prakticky žádnou šanci. Navíc Babiš má skoro na každého nějakou složku, takže Zemanovi hrozí, že by se provalilo jak to opravdu bylo při privatizacích za jeho vlády. Z poslední doby se Benešová proslavila tím, když protlačila zákon o beztrestnosti firem, který pomohl např. Agrotecu nebo Metrostavu(tento podnik navíc Benešová právně zastupovala).
Bašta byl namočenej v kauze podvodů a úplatků při vydávání českých víz na Ukrajině. No Sládek se vyhýbal soudům a proto celou záležitost protahoval sám. Zatčen byl několik týdnů před volbou. Jeho stížnost smetl ÚS ze stolu. Ale to dutohlav Gina nemůže nikdy pochopit.

Kj 10924 03.09.2017 10:27
Co nám sliboval Babiš v roce 2014.
Odstranění překážek bránících prosperitě
Budeme chtít odbourávat byrokracii a snižovat administrativní zátěž pro naše občany a podniky
Skutečnost: nabral tisíce nových úředníků.
Podpoříme malé a střední podnikání zjednodušením legislativy a usnadněním přístupu k finančním zdrojům
Skutečnost: zavedl EET a zlikvidoval malé provozovny na venkově
Podpoříme využití finančních nástrojů a dalších možností daných dopravní politikou EU k modernizaci a rozvoji infrastruktury, zejména dopravních sítí
Skutečnost: nepostavil ani kilometr nové dálnice
Bezpodmínečně budeme trvat na zrušení roamingových poplatků do roku 2016, budeme hledat další způsoby, jak zpřístupnit výhody informační společnosti našim občanům
Skutečnost: roaming zrušila Evropská unie, proti které tak brojí
Budeme napomáhat uplatnění většího počtu českých odborníků v evropských institucích
Skutečnost: o žádném takovém odborníkovi nevíme

Gina 37228 03.09.2017 10:02
Exministryně Marie Benešová i bývalý diplomat v Rusku a na Ukrajině Jaroslav Bašta znají fakta a právem o nich mluví, vědí, že se jedná o podraz na Babiše, říkají opravdu nahlas,ale jsme už tak shnilý stát,že lež a nenávist vítězí nad pravdou a láskou. Kdokoliv se postaví starým strukturám, bude odstraněn, to si vůbec neuvědomuje třeba Okamura, teď ještě není nebezpečný, ale kdyby dosáhl preferencí tolik, že by začal ohrožovat, pak ať ho ochraňují všichni svatí. Možná by pak i pochopil nynější stav Babiše. Stačí si o tom popovídat s F.R.Čechem, který jako poslanec byl "u toho", když se potřebovali zbavit na 1 den Sládka. Lidé ale nezapomínají, jak by se jim to hodilo.

Anonym 37957 03.09.2017 08:36
Babiš se mně moc nelíbí,ale jeho žena jo.

Fero 37240 03.09.2017 08:35
Vy moralisté placeni socany nebo topkou,přeštěte si dnešní "Parlamentní listy", jaký má pohled na politiku Marie Benešová.Plně s ní souhlasím.
Jde o odstranění p.Babiše

Anonym 37957 03.09.2017 08:35
Babiš by nejlépe udělal kdyby všechny ty miliardy co nahrabal odevzdal státu a šel se živit poctivou prací kopáním uranu pro Temelín,protože stávající kapitalistický svinčík už dlouho nevydrží.Tlak na revoluci se v Česku stále zvyšuje.

Anonym 5822 03.09.2017 07:30
Nikoliv, všichni se proti Babiši nesemknuli, to pouze několik nemyslících, kteří se najdou i v této diskuzi. Já se naopak domnívám, že tento hon na čarodějnice AB pomůže získat ještě vyšší preference. Věří snad někdo Sobotkovi, Kalouskovi, Chovanci atd.? Snad jenom blázen. Prostě současná vládnoucí garnitura to projela na plné čáře, moc dobře si to uvědomuje, proto kope jako stará hysterická nemocná kobyla. Je čas zkusit něco jiného a pak se uvidí. Nyní z jiného soudku. Co mi vadí a připadá velmi nebezpečné, odstraňování křížů z kostelu, viz Lidl a řecký týden. To je nehoráznost neomluvitelná a velmi nebezpečná. Budeme někdy také odstraňovat kříže z našich kostelů a bourat nádherné kapličky. Nosím na krku celý život madonku, zastřelí mne někdo?

Anonym 78721 02.09.2017 19:38
Potrefená husa nejvíc křičí. A to jsou ti, kterým Babiš s jeho názory a EET vadí.

Anonym 78721 02.09.2017 19:00
Babiš je naděje pro náš stát, aby už mu nevládli zkorumpováni politici z jakékoliv strany. Věřím v demokracii i když se dnes všichni proti Babišovi semknuli. Volby a obyčejní lidé však v nich mohou rozhodnout. Držím hnutí ANO palce.

Anonym 5822 02.09.2017 18:51
BoříkMilan 95253 66 let 15.06.2016 16:56
Pane Babiš prosím vás na kolenou vydržte nenechte nás,náš lid, aby nám opět vládli Kalouskové,Sobotkové a hlavně flanďáci.Vy moc dobře víte že náš stát se řítí do katastrofy které vy musíte zabránit nikdo jiný na to nemá .Když padne koalice tak jako vítězové voleb máte právo sestavit novou vládu a třeba i s komunistama jen ne s topkou.Fandím vám a věřím bezmezně.váš Bořík Milan Most
Ladislava 18542 62 let 15.06.2016 11:33
Dobrý den pane Babiši,
nenechte se otrávit a vydržte! Máte naši podporu.
Dana 89123 70 let 15.06.2016 08:59
Proč nepřidat učitelům na platy: stávkovat chtějí pouze za zvýšení platů, proč nestávkovali proti inkluzi mentálně postižených dětí. To jsou tak špatní odborníci? A co představitelé odborů, ti se musí zbytku členů zalíbit. Jaké mají oni platy?
Petr 10917 75 let 15.06.2016 00:00
Vážený pane Babiši, jste velice nebezpečný člověk. Utvrzují mě v tom Vaše výroky: politikaření Vás nebaví ( když Vás politika nebaví odejděte a řiďte si Vaše podniky. Na interpelace do sněmovny nechodíte protože nemáte čas. Věnujte se Vašemu rezortu a budete mít čas chodit do parlamentu. Vy opovrhujete parlamentem ale zapomínáte, že máme parlamentní demokracii. Což opět dokumentuje Váš výrok co schválí vláda to musí poslanci vládních stran
v parlamentu schválit. A tak dál bychom mohli pokračovat. Můj hlas Vaše hnutí ANO v žádných volbách nedostane.
Honza 17859 55 let 14.06.2016 22:22
Nelze pochybovat, že je to na příkaz podsvětí, nebo kmotrů. Dokud je více samostatných útvarů, je těžké a drahé do všech nasadit své informátory - na to už dávno přišli i teroristi a mají proto nezávislé buňky. No a to těm v pozadí naší vlády rozhodně nevyhovuje, tak to necháme sloučit a někoho si vždy koupíme, nebo zastrašíme,kdo ty informace, co se chystá, vynese včas ven. Držím p. Babišovi palce i když by mněl být vstřícnější k těm středním a nižším vrstvám pracujících i mimo státní zaměstnance (vyšší minimální mzdou, placením prvních tří dnů nemoci, zdraví opravdu zadarmo - nedoplácet zuby, brýle atd.)
DrRůžička 21218 70 let 14.06.2016 19:34
Zoufalý Kalousek o brutalitě. Copak ten chlapec z plakátu o brutalitě, už jenom o významu toho slova, ví? Babiš přece nic nerozpoutal, vše bylo iniciováno, z konkrétních zjištění, státními zástupci. Ti se vyděsili, když kluk z plakátu Chovanec tajně s policejním prezidentem zosnovali likvidaci ÚOOZ. Jako bývalý, rehabilitovaný policista, něco o tom vím.
A že policejní prezident požádal o svolání BSR? To tak probíhá: hele, napiš předsedovi, aby to svolal a máme důvod, protože stát je ohrožen.
Stát ohrožen není, jen funkce, ČSSD, samozřejmě lidovci a zoufalý lidoTOP Kalousek, kterému preference, díky Bohu klesají.
Pane Andreji konečně jste to v dnešní ČT 24 pojmenoval přesně. Ne ANO, ani Vy, ale právem zděšeni státní zástupci vyvolali důvodné obavy co se na polici děje. A ŽE SE DĚJE!!
Všechny ty jejich výmysly "ČAPÍ HNÍZDO, POŠTA" a další jim nevychází a proto jsou tak zl.. (zkráce... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 02.09.2017 18:51
BoříkMilan 95253 66 let 15.06.2016 16:56
Pane Babiš prosím vás na kolenou vydržte nenechte nás,náš lid, aby nám opět vládli Kalouskové,Sobotkové a hlavně flanďáci.Vy moc dobře víte že náš stát se řítí do katastrofy které vy musíte zabránit nikdo jiný na to nemá .Když padne koalice tak jako vítězové voleb máte právo sestavit novou vládu a třeba i s komunistama jen ne s topkou.Fandím vám a věřím bezmezně.váš Bořík Milan Most
Ladislava 18542 62 let 15.06.2016 11:33
Dobrý den pane Babiši,
nenechte se otrávit a vydržte! Máte naši podporu.
Dana 89123 70 let 15.06.2016 08:59
Proč nepřidat učitelům na platy: stávkovat chtějí pouze za zvýšení platů, proč nestávkovali proti inkluzi mentálně postižených dětí. To jsou tak špatní odborníci? A co představitelé odborů, ti se musí zbytku členů zalíbit. Jaké mají oni platy?
Petr 10917 75 let 15.06.2016 00:00
Vážený pane Babiši, jste velice nebezpečný člověk. Utvrzují mě v tom Vaše výroky: politikaření Vás nebaví ( když Vás politika nebaví odejděte a řiďte si Vaše podniky. Na interpelace do sněmovny nechodíte protože nemáte čas. Věnujte se Vašemu rezortu a budete mít čas chodit do parlamentu. Vy opovrhujete parlamentem ale zapomínáte, že máme parlamentní demokracii. Což opět dokumentuje Váš výrok co schválí vláda to musí poslanci vládních stran
v parlamentu schválit. A tak dál bychom mohli pokračovat. Můj hlas Vaše hnutí ANO v žádných volbách nedostane.
Honza 17859 55 let 14.06.2016 22:22
Nelze pochybovat, že je to na příkaz podsvětí, nebo kmotrů. Dokud je více samostatných útvarů, je těžké a drahé do všech nasadit své informátory - na to už dávno přišli i teroristi a mají proto nezávislé buňky. No a to těm v pozadí naší vlády rozhodně nevyhovuje, tak to necháme sloučit a někoho si vždy koupíme, nebo zastrašíme,kdo ty informace, co se chystá, vynese včas ven. Držím p. Babišovi palce i když by mněl být vstřícnější k těm středním a nižším vrstvám pracujících i mimo státní zaměstnance (vyšší minimální mzdou, placením prvních tří dnů nemoci, zdraví opravdu zadarmo - nedoplácet zuby, brýle atd.)
DrRůžička 21218 70 let 14.06.2016 19:34
Zoufalý Kalousek o brutalitě. Copak ten chlapec z plakátu o brutalitě, už jenom o významu toho slova, ví? Babiš přece nic nerozpoutal, vše bylo iniciováno, z konkrétních zjištění, státními zástupci. Ti se vyděsili, když kluk z plakátu Chovanec tajně s policejním prezidentem zosnovali likvidaci ÚOOZ. Jako bývalý, rehabilitovaný policista, něco o tom vím.
A že policejní prezident požádal o svolání BSR? To tak probíhá: hele, napiš předsedovi, aby to svolal a máme důvod, protože stát je ohrožen.
Stát ohrožen není, jen funkce, ČSSD, samozřejmě lidovci a zoufalý lidoTOP Kalousek, kterému preference, díky Bohu klesají.
Pane Andreji konečně jste to v dnešní ČT 24 pojmenoval přesně. Ne ANO, ani Vy, ale právem zděšeni státní zástupci vyvolali důvodné obavy co se na polici děje. A ŽE SE DĚJE!!
Všechny ty jejich výmysly "ČAPÍ HNÍZDO, POŠTA" a další jim nevychází a proto jsou tak zl.. (zkráce... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 02.09.2017 18:50
BoříkMilan 95253 66 let 15.06.2016 16:56
Pane Babiš prosím vás na kolenou vydržte nenechte nás,náš lid, aby nám opět vládli Kalouskové,Sobotkové a hlavně flanďáci.Vy moc dobře víte že náš stát se řítí do katastrofy které vy musíte zabránit nikdo jiný na to nemá .Když padne koalice tak jako vítězové voleb máte právo sestavit novou vládu a třeba i s komunistama jen ne s topkou.Fandím vám a věřím bezmezně.váš Bořík Milan Most
Ladislava 18542 62 let 15.06.2016 11:33
Dobrý den pane Babiši,
nenechte se otrávit a vydržte! Máte naši podporu.
Dana 89123 70 let 15.06.2016 08:59
Proč nepřidat učitelům na platy: stávkovat chtějí pouze za zvýšení platů, proč nestávkovali proti inkluzi mentálně postižených dětí. To jsou tak špatní odborníci? A co představitelé odborů, ti se musí zbytku členů zalíbit. Jaké mají oni platy?
Petr 10917 75 let 15.06.2016 00:00
Vážený pane Babiši, jste velice nebezpečný člověk. Utvrzují mě v tom Vaše výroky: politikaření Vás nebaví ( když Vás politika nebaví odejděte a řiďte si Vaše podniky. Na interpelace do sněmovny nechodíte protože nemáte čas. Věnujte se Vašemu rezortu a budete mít čas chodit do parlamentu. Vy opovrhujete parlamentem ale zapomínáte, že máme parlamentní demokracii. Což opět dokumentuje Váš výrok co schválí vláda to musí poslanci vládních stran
v parlamentu schválit. A tak dál bychom mohli pokračovat. Můj hlas Vaše hnutí ANO v žádných volbách nedostane.
Honza 17859 55 let 14.06.2016 22:22
Nelze pochybovat, že je to na příkaz podsvětí, nebo kmotrů. Dokud je více samostatných útvarů, je těžké a drahé do všech nasadit své informátory - na to už dávno přišli i teroristi a mají proto nezávislé buňky. No a to těm v pozadí naší vlády rozhodně nevyhovuje, tak to necháme sloučit a někoho si vždy koupíme, nebo zastrašíme,kdo ty informace, co se chystá, vynese včas ven. Držím p. Babišovi palce i když by mněl být vstřícnější k těm středním a nižším vrstvám pracujících i mimo státní zaměstnance (vyšší minimální mzdou, placením prvních tří dnů nemoci, zdraví opravdu zadarmo - nedoplácet zuby, brýle atd.)
DrRůžička 21218 70 let 14.06.2016 19:34
Zoufalý Kalousek o brutalitě. Copak ten chlapec z plakátu o brutalitě, už jenom o významu toho slova, ví? Babiš přece nic nerozpoutal, vše bylo iniciováno, z konkrétních zjištění, státními zástupci. Ti se vyděsili, když kluk z plakátu Chovanec tajně s policejním prezidentem zosnovali likvidaci ÚOOZ. Jako bývalý, rehabilitovaný policista, něco o tom vím.
A že policejní prezident požádal o svolání BSR? To tak probíhá: hele, napiš předsedovi, aby to svolal a máme důvod, protože stát je ohrožen.
Stát ohrožen není, jen funkce, ČSSD, samozřejmě lidovci a zoufalý lidoTOP Kalousek, kterému preference, díky Bohu klesají.
Pane Andreji konečně jste to v dnešní ČT 24 pojmenoval přesně. Ne ANO, ani Vy, ale právem zděšeni státní zástupci vyvolali důvodné obavy co se na polici děje. A ŽE SE DĚJE!!
Všechny ty jejich výmysly "ČAPÍ HNÍZDO, POŠTA" a další jim nevychází a proto jsou tak zl.. (zkráce... (zkráceno)<|i>

Anonym 37082 02.09.2017 17:50
Když ti lumpové co se po komunistech prolhali k moci neuměli vládnout lépe než komunisté,tak se neměli do vládnutí cpát.Kdyžý se přesto cpali tak potřebují od vládních koryt vykopat a co nejkrutěji odporazit na katovských mučírnách.

Anonym 90186 02.09.2017 17:14
Problémem dutých hlav je, že si málo pamatují. Kalouska kritizovala v době krize jak ČSSD, tak ANO za to, že nízkými veřejnými investicemi škrtí ekonomiku.Babiš vykřikoval, že tak malé investice ekonomiku zařízly, že na ulici leží 200 miliard a že schodek jsou ukradené peníze. Po 4 letech vlády má investice ještě menší, na ulici nesebral ani vorla, utratil veškeré rezervy po předchozích vládách a na schodcích ukradl přes 200 miliard.

Anonym 90186 02.09.2017 17:12
Když ministerstva financí, obrany, dopravy a místního rozvoje koučuje parta neumětelů, tak to ani jinak dopadnout nemůže.

Anonym 90186 02.09.2017 17:09
Úřad ve svém stanovisku poukazuje například na to, že mezi konečným rozpočtem po změnách během roku a skutečností jsou zásadní rozdíly. V jednotlivých kapitolách se neuskutečnily investice, se kterými rozpočet počítal, a zejména výdaje na investice pak úřady nevyčerpaly.
Uvádí také, že stát pro snížení státního dluhu využil rezervu, kterou podle zákona vytváří ministerstvo financí pro řízení likvidity státní pokladny a státního dluhu a která má sloužit
pro vyloučení rizik.
V roce 2012 představovala tato rezerva 140 miliard, ale ke konci loňského roku klesla již jen na tři miliardy.
Stanovisko ke státnímu závěrečnému účtu předkládá NKÚ poslancům do čtyř měsíců poté, co jim vláda předložila samotný závěrečný účet. Stanoviskem úřadu se bude příští úterý zabývat sněmovní kontrolní výbor.

Anonym 90186 02.09.2017 17:08
Za loňským přebytkem státního rozpočtu stojí nízké investice. Stát nesplnil to, s čím se počítalo, tvrdí šéf NKÚ
NKÚ například uvádí, že podíl běžných výdajů na celkových výdajích rozpočtu byl loni nejvyšší za posledních 14 let, naproti tomu čerpání peněz na investice bylo nejnižší za posledních deset let.
Kala poukazuje na to, že státní rozpočet původně počítal se schodkem 70 miliard korun a rozdíl mezi předpokladem a výsledkem se tak vyšplhal až na 132 miliard korun.
"Výrazný nesoulad mezi tím, co říká zákon o státním rozpočtu, a tím, co se pak ve skutečnosti v hospodaření děje, s sebou logicky nese otázku, jaká je reálná váha takového zákona a jak kvalitně a věrohodně byly příjmy a výdaje státního rozpočtu stanoveny," míní prezident NKÚ.
K přebytku podle něj dopomohly i výjimečné okolnosti ohledně čerpání evropských peněz. Na jedné straně šlo o velký objem peněz z ukončeného programového období 2007 až 2013 a na druhé straně o pomalý rozjezd nového období. Podle jeho názoru se nedaří zajistit plynulé čerpání peněz a chyby se stále opakují.

Gina 37488 02.09.2017 16:43
Pane Babiši, když už jsem se dnes stala díky panu Oskaru Fuchsovi,ve kterém je tolik jedu proti vám, že by otrávil půlku světa vaší voličkou, tak vám přeji k vašim dnešním narozeninám hodně zdraví a hlavně silné nervy abyste vydržel všechen ten zbytečný humbuk kolem vás.

Anonym 90186 02.09.2017 16:40
V nemocnici se nicméně Andrej velmi pocvičil ve francouzštině. Na francouzském gymnáziu byl jen rok, ale podle svého tvrzení právě spolužáci z této školy financovali začátky Agrofertu. Do Bratislavy se musela rodina vrátit, protože jeho švagr Ervín Schreibner emigroval. Otec ale napsal tehdejšímu ministrovi Barčákovi, že čin švagra nemohl nijak ovlivnit a že tuto emigraci odsuzuje. Mohl pak zase odjet, když byl Andrej ponechán v Československu jako jakési rukojmí a pojistka, aby otec neemigroval také.
Byl snaživý, a jak se někam dalo vstoupit, tak tam vstoupil. Tedy samozřejmě jen někam, kde to bylo pro něj přínosné.
Pak přišla studia, vstup do strany, zahraniční obchod, docházení na schůzky s pány soudruhy z Stb. Když potom v roce 1989 všichni vyběhli ze startovací čáry, Babiš taky. Jen ji měl posunutou kilometr dopředu. V životě to tak chodí, co naděláš.
Tak vidíte. Jak říkají Angličané, chlapec je otcem muže. Zbavte děti na chvíli rodičů, dejte jim přísného otce, potrapte je něčím, co je povede ke střízlivosti, ukažte jim, jak to v životě chodí a kam se přihlásit, včas, ať se seznámí se správnými lidmi, a dejte jim šanci se rozvinout. A oni se rozvinou, až všichni koukají a koukají
Přece jen by bylo zajímavé vědět, jestli tito lidé mají v životě taky nějaké přátele.

Anonym 90186 02.09.2017 16:38
Babiš měl tvrdý režim, zejména od otce, ten vyznával tvrdou ruku, řekl o oligarchově dětství Pergler v rozhovoru s Danielou Drtinovou.
Už jeho otec Štefan to neměl jednoduché, jeho otec byl postižen mozkovou mrtvicí, takže se musel dost ohánět.
Matčina role v životě Andreje Babiše byla nepochybně zásadní, píše Pergler. Moje matka byla motorem naší rodiny a celý život bojovala za to, aby její děti v životě uspěly, vzpomíná Andrej Babiš ve svém životopise. Pamětníci ji popisují jako velmi inteligentní, vzdělanou a elegantní ženu, která si mimo jiné šila vlastní oděvy. Dbala o to, aby se její synové dobře učili, a vedla je ke sportu. Andreje nechala v devíti zapsat do tenisové školy na kurtech bratislavského Slovanu, kde také při turnajích sbíral míčky a získal své první výdělky. Později přidal volejbal, s nímž slavil úspěchy na střední škole.
Škola mu šla dobře, jen na gymnáziu měl podle vlastního přiznání trojky z chování, že si sám psal omluvenky. Žil tehdy v Bratislavě sám s babičkou a rodiče byli ve Švýcarsku. Strávil taky skoro rok v nemocnici, kde mu vzali slezinu. Proto musí žít poměrně střídmě. Kvůli tomu, že nemá slezinu, nemůže moc pít alkohol. Vím, že párkrát držel drastické diety a pořád cvičí, říká Pergler.

Anonym 90186 02.09.2017 16:36
U příležitosti narozenin Andreje Babiše je třeba si zavzpomínat, jak malý Andrej vyrůstal. Nemyslete si, nebylo to všechno jednoduché. Na stránkách své strany vzpomíná: Po příchodu do Strojexportu byl otec vyslán, myslím v roce 1957, do Etiopie, kde pracoval jako strojírenský delegát a prodával české obráběcí stroje. Z Etiopie byl přeložen do Paříže, kde pokračoval v delegatuře pro Strojexport. V Paříži jsme žili do roku 1961 a já tam začal chodit do české školy při československém velvyslanectví.
Po návratu z Francie otec pracoval v zahraničním obchodu a byl členem KSS. Myslím, že asi v roce 1965 mu nějaký kolega, jak to otec interpretoval, asi schválně, ukradl členskou legitimaci KSS. Na základě toho byl otec vyloučen z KSS a propuštěn z práce a asi tři roky ho nikdo nechtěl zaměstnat. Celou rodinu tehdy živila jenom naše matka, která pracovala ve Výzkumném ústavu drůbežářského průmyslu.
Můj táta byl fanatik na historii, takže jsme navštěvovali stále nějaké památky, mě to samozřejmě jako dítě strašně nudilo.

Anonym 5822 02.09.2017 16:10
BoříkMilan 95253 66 let 15.06.2016 16:56
Pane Babiš prosím vás na kolenou vydržte nenechte nás,náš lid, aby nám opět vládli Kalouskové,Sobotkové a hlavně flanďáci.Vy moc dobře víte že náš stát se řítí do katastrofy které vy musíte zabránit nikdo jiný na to nemá .Když padne koalice tak jako vítězové voleb máte právo sestavit novou vládu a třeba i s komunistama jen ne s topkou.Fandím vám a věřím bezmezně.váš Bořík Milan Most
Ladislava 18542 62 let 15.06.2016 11:33
Dobrý den pane Babiši,
nenechte se otrávit a vydržte! Máte naši podporu.
Dana 89123 70 let 15.06.2016 08:59
Proč nepřidat učitelům na platy: stávkovat chtějí pouze za zvýšení platů, proč nestávkovali proti inkluzi mentálně postižených dětí. To jsou tak špatní odborníci? A co představitelé odborů, ti se musí zbytku členů zalíbit. Jaké mají oni platy?
Petr 10917 75 let 15.06.2016 00:00
Vážený pane Babiši, jste velice nebezpečný člověk. Utvrzují mě v tom Vaše výroky: politikaření Vás nebaví ( když Vás politika nebaví odejděte a řiďte si Vaše podniky. Na interpelace do sněmovny nechodíte protože nemáte čas. Věnujte se Vašemu rezortu a budete mít čas chodit do parlamentu. Vy opovrhujete parlamentem ale zapomínáte, že máme parlamentní demokracii. Což opět dokumentuje Váš výrok co schválí vláda to musí poslanci vládních stran
v parlamentu schválit. A tak dál bychom mohli pokračovat. Můj hlas Vaše hnutí ANO v žádných volbách nedostane.
Honza 17859 55 let 14.06.2016 22:22
Nelze pochybovat, že je to na příkaz podsvětí, nebo kmotrů. Dokud je více samostatných útvarů, je těžké a drahé do všech nasadit své informátory - na to už dávno přišli i teroristi a mají proto nezávislé buňky. No a to těm v pozadí naší vlády rozhodně nevyhovuje, tak to necháme sloučit a někoho si vždy koupíme, nebo zastrašíme,kdo ty informace, co se chystá, vynese včas ven. Držím p. Babišovi palce i když by mněl být vstřícnější k těm středním a nižším vrstvám pracujících i mimo státní zaměstnance (vyšší minimální mzdou, placením prvních tří dnů nemoci, zdraví opravdu zadarmo - nedoplácet zuby, brýle atd.)
DrRůžička 21218 70 let 14.06.2016 19:34
Zoufalý Kalousek o brutalitě. Copak ten chlapec z plakátu o brutalitě, už jenom o významu toho slova, ví? Babiš přece nic nerozpoutal, vše bylo iniciováno, z konkrétních zjištění, státními zástupci. Ti se vyděsili, když kluk z plakátu Chovanec tajně s policejním prezidentem zosnovali likvidaci ÚOOZ. Jako bývalý, rehabilitovaný policista, něco o tom vím.
A že policejní prezident požádal o svolání BSR? To tak probíhá: hele, napiš předsedovi, aby to svolal a máme důvod, protože stát je ohrožen.
Stát ohrožen není, jen funkce, ČSSD, samozřejmě lidovci a zoufalý lidoTOP Kalousek, kterému preference, díky Bohu klesají.
Pane Andreji konečně jste to v dnešní ČT 24 pojmenoval přesně. Ne ANO, ani Vy, ale právem zděšeni státní zástupci vyvolali důvodné obavy co se na polici děje. A ŽE SE DĚJE!!
Všechny ty jejich výmysly "ČAPÍ HNÍZDO, POŠTA" a další jim nevychází a proto jsou tak zl.. (zkráce... (zkráceno)<|i>

Anonym 5822 02.09.2017 16:10
BoříkMilan 95253 66 let 15.06.2016 16:56
Pane Babiš prosím vás na kolenou vydržte nenechte nás,náš lid, aby nám opět vládli Kalouskové,Sobotkové a hlavně flanďáci.Vy moc dobře víte že náš stát se řítí do katastrofy které vy musíte zabránit nikdo jiný na to nemá .Když padne koalice tak jako vítězové voleb máte právo sestavit novou vládu a třeba i s komunistama jen ne s topkou.Fandím vám a věřím bezmezně.váš Bořík Milan Most
Ladislava 18542 62 let 15.06.2016 11:33
Dobrý den pane Babiši,
nenechte se otrávit a vydržte! Máte naši podporu.
Dana 89123 70 let 15.06.2016 08:59
Proč nepřidat učitelům na platy: stávkovat chtějí pouze za zvýšení platů, proč nestávkovali proti inkluzi mentálně postižených dětí. To jsou tak špatní odborníci? A co představitelé odborů, ti se musí zbytku členů zalíbit. Jaké mají oni platy?
Petr 10917 75 let 15.06.2016 00:00
Vážený pane Babiši, jste velice nebezpečný člověk. Utvrzují mě v tom Vaše výroky: politikaření Vás nebaví ( když Vás politika nebaví odejděte a řiďte si Vaše podniky. Na interpelace do sněmovny nechodíte protože nemáte čas. Věnujte se Vašemu rezortu a budete mít čas chodit do parlamentu. Vy opovrhujete parlamentem ale zapomínáte, že máme parlamentní demokracii. Což opět dokumentuje Váš výrok co schválí vláda to musí poslanci vládních stran
v parlamentu schválit. A tak dál bychom mohli pokračovat. Můj hlas Vaše hnutí ANO v žádných volbách nedostane.
Honza 17859 55 let 14.06.2016 22:22
Nelze pochybovat, že je to na příkaz podsvětí, nebo kmotrů. Dokud je více samostatných útvarů, je těžké a drahé do všech nasadit své informátory - na to už dávno přišli i teroristi a mají proto nezávislé buňky. No a to těm v pozadí naší vlády rozhodně nevyhovuje, tak to necháme sloučit a někoho si vždy koupíme, nebo zastrašíme,kdo ty informace, co se chystá, vynese včas ven. Držím p. Babišovi palce i když by mněl být vstřícnější k těm středním a nižším vrstvám pracujících i mimo státní zaměstnance (vyšší minimální mzdou, placením prvních tří dnů nemoci, zdraví opravdu zadarmo - nedoplácet zuby, brýle atd.)
DrRůžička 21218 70 let 14.06.2016 19:34
Zoufalý Kalousek o brutalitě. Copak ten chlapec z plakátu o brutalitě, už jenom o významu toho slova, ví? Babiš přece nic nerozpoutal, vše bylo iniciováno, z konkrétních zjištění, státními zástupci. Ti se vyděsili, když kluk z plakátu Chovanec tajně s policejním prezidentem zosnovali likvidaci ÚOOZ. Jako bývalý, rehabilitovaný policista, něco o tom vím.
A že policejní prezident požádal o svolání BSR? To tak probíhá: hele, napiš předsedovi, aby to svolal a máme důvod, protože stát je ohrožen.
Stát ohrožen není, jen funkce, ČSSD, samozřejmě lidovci a zoufalý lidoTOP Kalousek, kterému preference, díky Bohu klesají.
Pane Andreji konečně jste to v dnešní ČT 24 pojmenoval přesně. Ne ANO, ani Vy, ale právem zděšeni státní zástupci vyvolali důvodné obavy co se na polici děje. A ŽE SE DĚJE!!
Všechny ty jejich výmysly "ČAPÍ HNÍZDO, POŠTA" a další jim nevychází a proto jsou tak zl.. (zkráce... (zkráceno)<|i>

Anonym 90186 02.09.2017 14:40
Europoslanec za hnutí ANO Pavel Telička by hlasoval pro vydání předsedy hnutí Andreje Babiše a místopředsedy Jaroslava Faltýnka.
Pokud by se to týkalo mě, tak ano, zvedl bych ruku pro, odpověděl Telička na dotaz, zda by hlasoval pro vydání Babiše a Faltýnka. Podle Teličky poslanecká imunita se má vztahovat pouze na případy, které souvisí s výkonem poslaneckého mandátu, což se kauzy Čapí hnízdo netýká.
Telička míní, že případné zbavení imunity není přiznáním viny a je to spíše politická otázka. Zbavení imunity přece neznamená, že ten výsledek je A nebo B. Není to vyšetřující akt, je to politický akt, řekl Telička.
Pouze to dává prostor pro to, aby mohla být věc řádně vyšetřena. Je to otázka politické kultury. Pro ty dotčené když říkají, že jsou nevinni, tak je to příležitost k tomu, aby se mohli obhájit a přispět k tomu, že se nevina prokáže, rozvedl Telička svou myšlenku.

Gina 37488 02.09.2017 14:35
Vzkaz pro člena facebookové skupiny Nový Bojkot Babišových výrobků Oskara Fuchse - jen tak dál a ještě víc a Babiš bude mít také víc příznivců, když stále dokola slyším odevšad Babiš,Babiš,Babiš, když vidím jak jsou všichni ujetí na Babišovi,kolik zloby,nenávisti,vzteku ze sebe vydávají,no tak přeci něco z čeho mají tak strašný neskutečný strach musí na tom Babišovi být,nebyla jsem rozhodnuta zda volit pana Oplta z Rozumných nebo paní Hnykovou z Realistů, ale teď mě přesvědčili koho volit všichni ti,kteří mají přímo panickou hrůzu z Babiše, že na tomhle člověku musí něco výjimečného být a díky všem těm už jsem rozhodnutý volič a budu volit Babiše a to bez stockholmského syndromu.Díky, že jste mi pomohli si vybrat.

Miloš 80209  58 let 02.09.2017 14:33
90186 neskutečně plkáš a v
yrábíš demagogie.

Anonym 90186 02.09.2017 14:02
Ten totiž uvádí: V případě přestupkového řízení či trestního stíhání proti své osobě, Reprezentant nebude využívat poslaneckou|senátorskou imunitu a požádá příslušný parlamentní výbor, aby neprodleně navrhl jeho vydání. Jedinou výjimkou v tomto ohledu tvoří případné stíhání za politické projevy pronesené na půdě Parlamentu ČR.
Díky chování bývalého šéfa státní kasy a jeho pravé ruky se však z tohoto dokumentu stává pamflet, který je podle slov Járy Cimrmana dobrý tak na podpal v kamnech.
Tím ovšem byl od doby, kdy vznikl. Jak chce totiž určovat morálku muž, který lže, uráží všechny, kteří mu nejdou na ruku, a možná i krade? Morální kodex hnutí ANO je pouze zakrývací manévr, který má v lidech vzbudit dojem, že tato partaj ctí demokratické principy. To však jde v autokratickém hnutí těžko.

Anonym 90186 02.09.2017 14:01
Andrej Babiš nechal pro hnutí, které vlastní, vytvořit morální kodex. V něm diktuje jasná pravidla členům ANO, aby přesně věděli, jak se mají chovat a co smějí a nesmějí dělat. Sám majitel je však nad tímto kodexem, což dokazuje právě v současnosti, kdy se nehodlá vzdát poslanecké imunity, která brání v tom, aby mohl být vyšetřován policií kvůli dotačnímu podvodu na Čapím hnízdě.
Že Babiš mění názory podle toho, jak se zrovna vyspí, nebo přesněji, jak se mu v daný moment hodí, je dlouhodobě známo. Proto nepřekvapí, že se ve chvíli, kdy jde o jeho vyšetřování, schovává za poslaneckou imunitu. Přitom ještě v dubnu letošního roku hovořil úplně jinak.
Imunita poslanců je podle mě zcela zbytečná a přežitá. Kromě imunity vůči výrokům proneseným ve sněmovně by se na nic jiného neměla vztahovat. Poslanci nejsou žádní nadlidi. Přesně, jak mi to napsal sem na FB pan Vratislav Pleml: Když v práci něco posxru, musím to dát do pořádku, napsal exministr financí na sociální síť 13. 4. Co bylo na začátku roku, ovšem již nyní neplatí.
Babiš společně s Faltýnkem využívají poslaneckou výhodu a netrpělivě čekají, zda se jim podaří přesvědčit dostatečnou část sněmovny, aby nad jejich údajným trestným činem držel ochrannou ruku. Největší tlak je samozřejmě vyvíjen na členy hnutí ANO, které tak staví před takzvanou Sophiinu volbu. Mají poslechnout předsedu, nebo se řídit morálním kodexem partaje?

Miloš 80209  58 let 02.09.2017 13:53
Pane Babiš,přeji vše nejlepší k narozkám,pevné zdraví a nervy. Slunce v duši

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21500 21550 21600 21650 21700 21750 21800 21850 21900 21950 22000 22050 22100 22150 22200 22250 22300 22350 22400 22450 22500 22550 22600 22650 22700

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti