Oficiální stránky Andrej Babiš
Oficiální stránky
  přidat osobnost
JAREK NOHAVICA V GONGU (CD+DVD) (Nohavica Jaromír) Nadechnuti (Cechomor) Heaven Before All Hell Breaks Loose (Plan B) Ta Pravá (Gott Karel) Je Tu Leto (Walda Gang)

Andrej Babiš diskuse strana 18400

Jak na vás Andrej Babiš působí? Co pěkného byste řekli? Co se vám líbí?

Komentář  
Jméno     Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli komentář může být vymazán, zvláště urážlivé nebo vulgární, které nejsou povoleny. Nahlásit komentář »

Anonym 19356 04.08.2017 18:01
Finanční ředitelství je odtržené od reality, vzkázal Nejvyšší správní soud a vrátil pokutu

Kj 37451 04.08.2017 17:51
Pro Anonym 90212.
A máte pravdu v tom že teď nás okrádají a víc to už ani nejde. Tak vidíte jaký je ten Babiš zloděj.

Kj 37451 04.08.2017 17:48
Pro Anonym 90212.
Trošku si protiřečíte. Nevím co myslíte stavem teď? A pak říkáte kde jsme nyní a zapomínáte, že nyní je socan a Babiš. Tak proč volit Babiše když to za ty čtyři roky tak zmrvi, že je to teď hrozné.

Anonym 90212 04.08.2017 17:00
pro 37254 - myslím si, že studenti z roku 1989 ještě nebudou v důchodu. Možná, že by bylo dobré vysázet pár vám abyste věděl o čem píšete

Anonym 90212 04.08.2017 16:53
Já bych volil nejdřív cestu smírnou. Každá revoluce někoho vynese a druhého zašlape.No a naše mladá generace? Podívejte se kolem sebe. Už jednou někdo říkal, že když je to dělník tak je to kádr a nebylo to tak. Stejně je to s mladou generací. Sebestřednost a drzost jim určitě nechybí.Jde o to aby to stačilo. Můj názor je ten ,že v generaci to nední. Je to v lidech různého věku a měli bychom vyzkoušet všechno.

František 37240  45 let 04.08.2017 16:51
Proč důchodci a ne politici napříč pol.stranami.?
Copak důchodci dělali zákony, které si ušili politici na míru?

Anonym 37254 04.08.2017 16:46
Pro Kj.Důchodcům je třeba za podíl na instalaci stávajícího kapitalistického svinčíku vyplácet zasloužený a spravedlivý důchod převážně na holý zadek bejkovcem.A to za to,že pomohli lumpům k moci a nechali jm Česko zadlužit,rozprodat a rozkrást.

Anonym 37254 04.08.2017 16:40
Pro 90212,Babiš na to aby dostal Česko z cesty do strátního bankrotu nemá.Na uvedené chce dolstat k moci velice krutou ruku mladé generace.

Anonym 90212 04.08.2017 14:43
Pokud máte zsravý rozum tak volte Babiše.Všichni napříč politickým spektrem jsou proti němu.Ti všichni kteří to přivedli tam kde to dneska je.Dejte šanci Babišovi. A nebojte se, nikdo Vás okrádat víc než Vás okrádají teď nebude. To snad už ano nejde.

Anonym 90186 04.08.2017 12:28
Šéf hnutí ANO Andrej Babiš poskytl rozhovor Deníku, aby světu veřejně sdělil, že většina věcí, které říkal dřív on nebo někteří členové jeho strany, nejsou pravda. A aby zdůraznil, že on sám rozhodně neohrožuje demokracii a ani to nemá v plánu.
Babiš uvedl, že je příznivcem přímé demokracie, ale prý není pravda, že by chtěl rušit zastupitelstva, pouze je redukovat, přestože ještě před nedávnem tvrdil něco jiného. Ideální by podle něj bylo prosazení většinového systému a také již několikrát uváděné rušení systému a zmenšení počtu poslanců. Prý se ale o žádné ohrožení současného systému nejedná.
Podle Babiše rozhodně nehrozí podobný vývoj jako v Polsku či Maďarsku, zároveň se ale o dvě věty dál navezl do své neoblíbené organizace GIBS, kde podle něj mají zaměstnanci příliš vysoké platy. Chudák Babiš je navíc přesvědčen, že s hnutím ANO po volbách nikdo nebude spolupracovat, a to i přesto, že mu redaktorka připomíná jména jako Dalibor Dědek (STAN), Jiří Čunek za lidovce nebo Lubomír Zaorálek, který povolební koalici také nevyloučil.
Když dojde na slova ministra životního prostředí Richarda Brabce, kterému se líbí možnost spolupráce s SPD Tomia Okamury, přicházejí opět výmluvy. Pan Brabec tvrdí, že to takhle neřekl. Pan Okamura má svou politickou historii, kandidoval jako loutka Víta Bárty za VV, pak získával z Úsvitu peníze pro svou firmu, proběhl tam nějaký puč. On je samozřejmě výrazná osobnost, uvedl Babiš.
Nakonec exministr financí zopakuje pleslovsko-lékovská teze o tom, že premiéra Bohuslava Sobotku ovládá ČEZ. Chtěl bych, aby ČEZ byl transparentní společnost. Zatím si celé roky dělal, co chtěl, a to díky provizím pro tradiční politické strany.
Babiš ale nezapomíná ani na Českou televizi, která proti němu vede kampaň. Ovládnout ji ale prý nechce, jenom podle něj nestačí, když mají politici dohled nad zprávami o hospodaření dané instituce. Podívejte, jak se ty zprávy projednávají, na ten super mocenský pakt SobotkaKalousek, který vždy fungoval. Platí to jak o nynější parlamentní komisi k únikům z vyšetřovacích spisů, tak u lex Babiš. A Sobotka byl tak hloupý, že se nechal Kalouskem dotlačit, aby mě vyhodil z vlády, což přihrálo procenta TOP 09, ale ČSSD je ubralo, uvedl Babiš.

Kj 10920 04.08.2017 11:10
Jak se Babiš chlubí cizím peřím..

Jsem ráda, že po několika měsících debat, kdy jsem chtěla navýšit důchody o 300 Kč, zatímco A. Babiš jen o 200 Kč, mi konečně ustoupil a vzpomněl si na svůj starý slib z března. Jen bych ráda podotkla: Navýšení důchodů na vládu předkládám já, nikoli on! napsala Marksová na svém facebookovém profilu.

Anonym 90186 04.08.2017 09:43
Výsledek hospodaření vlády: Meziroční propad o 50 miliard korun

František 37240  45 let 04.08.2017 09:32
Byl jsem pravicový volíč.Ale s těmito lidmi ani náhodou.Nadělali tu s e socany a lidovci tento b..
Není koho volit.

Jaroslav 17825  64 let 04.08.2017 07:28
Jednoduchá rovnice nebudou-li dotace, zkrachuje Agrofert a tím přijdeme i o Hnutí ANO. Životaschopnost Agrofertu je velice úzce spojena s čerpáním dotací a jeho obchodováním na úkor státu a zejména jeho občanů. Tedy na úkor můj i váš.

František 37240  45 let 04.08.2017 06:07
Souhlas!!

Kj 10920 03.08.2017 23:16
Cikáni berou 29 tisíc za nicnedělání a čtyřčlenná pracující rodina 18 tisíc
Oni na dávkách poberou nějakých 29 tisíc korun, které naházejí do automatu a jdou si znova pro nějakou mimořádnou dávku na úřad. Dobře, dejme jim tu sociální dávku, ale třeba jen 12 tisíc tak, aby to bylo úměrné těm platům na Šluknovsku," navrhuje Kohout. Připomíná, že neromská čtyřčlenná rodina musí vyjít se zhruba 18 tisíci korunami, zatímco oni mohou hospodařit s 30 tisíci".

Kj 10775 03.08.2017 19:18
Františku, skutečnost je zcela opačná. Dnes neseženete číšníka a s problémy kuchaře. A víte proč? Protože číšníkovi již pšenka nekvete. Nemůže již okrádat poctivého podnikatele tak jak dříve. Dokupovali si zboží od piva až po kávu a hrabali si do kapsy. Zpropitné jim moc nestačilo, tak kradli. No teď to již tak nejde, takže to nikdo dělat nechce.

Kj 10775 03.08.2017 19:06
Františku, co má EET společného se mzdami? To mi tedy vysvětlete? Ještě by jste se měli klanět a provolávat svaté EET, to nás zachrání od všeho zlého.
Pokud tomu skutečně věříte, tak jste.. .. ..

Kj 10775 03.08.2017 19:04
Pro Anna 7792 50 let.
Děkuji za podporu. Jedná se o to, že v současné době sociálních výhod, kdy se nevyplatí pracovat, projídáme svoji budoucnost. A žádné Babišovy experimenty, které jinde krachují to nemohou změnit.
Nechápu jak může ještě těm jeho lžím věřit?
Nicméně se může klidně stát, že do důchodu se půjde v 70 letech a důchodce bude dřít bídu s nouzí. Zatímco dnešní obtloustlí cigáni si budou opět jezdit v mercedesech nebo taxících pro podporu.

František 37240  45 let 03.08.2017 17:27
pro 78721.Zapomněl jste dodat jak platíte zaměstnace.Minimální mzdou a zbytek na ruku.Ale jsou biti na dovolené,nemocenské ,důchody protože mají nízký základ a vy odvádíte nízké odvody.EET tyto nespravedlnosti zruší.A sklad se též nechá uhlídat .Pokud nakupujete přes fakturu a ne načerno.
A že mladí nechtějí dělat? Proč jim cpou dávky?

Anonym 37846 03.08.2017 16:20
Takto ušetřené miliardy na debužírování důchodců nadluh hned použít na svižné splácení starými lumpy nasekaných dluhů.Se starými lumpy musí mladá generace jednat hrdě a hlavně tvrdě.Musí skončit stávající lumpáctví zde vládnoucích lumpů co bezhlavě zadlužují tuto zemi.Pak Kalousek a podobní lumpové hned jak se dítě narodí horlivě spočtou kolik set tisíc korun dluží do státní pokladny.Je třeba razit heslo,že kdo si dluhy nadělal,ať sik dluhy zaplatí a to i za cenu,že přitroublí důchodci co pomohli stávající kapitalistický svinčík nainstalovat budou o hladu sušit hubu.

Anna 7792  50 let 03.08.2017 16:18
Pro Kj 10920 Souhlasim s Vami.

Anonym 37846 03.08.2017 16:11
Rozumné řešení zdravotnictví a důchodů duchodců co pomohli lumpům k moci a nechali jim Česko zadlužit,rozprodat a roukrást je v revoluci co dostane mladou generaci k moci.Ta bude nucena důchodcům za sedmadvacetiletou troubovitost a lenost přemýšlet odebrat volební právo se zdůvodněním,že už toho budoucím generacím zkazili dost.Pak je třeba aby tito důchodci měli ve zdravotnictví nárok jedině na bábu zaříkávačku a i tu si platit ze svých úspor.Za pomoc důchodců při instalaci stávajícího kapitalistického svinčíku začít většině důchodců vyplácet zasloužený a spravedlivý důchod převážně na holý zadek bejkovcem.

Kj 10920 03.08.2017 15:04
Pro Anonym 90186,
určitě máte pravdu. Nicméně nelze řešit poze důchodový systém, ale je třeba řešit kompexe celý systém včetně zdravotnictví a sociálních dávek. Pokud budeme platit důchodové pojištění a očekávat, že další generace na to vydělá, tak bychom museli již dnes tuto generaci nejen porodit (cigáni), ale také vychovat, tak aby byla ochotna pracovat. Hladových krků, nemakačenků a darmošlapů, kteří parazitují na společnosti je čím dál více. Takže kdo bude v budoucnu pracovat?

Anonym 90186 03.08.2017 12:31
Děti mají zvýšit rodičům penze. Vládní strany začínají litovat, že zrušily Nečasův druhý důchodový pilíř. "Škoda že byl zrušen druhý pilíř, byť byl špatně nastavený. Základ naší myšlenky je postarat se o starší členy rodiny. Vracíme se ke generační solidaritě, jen je třeba si sednout a nastavit správně parametry," dodává Bělobrádkův poradce, bývalý šéf České spořitelny Pavel Kysilka.O tom, že rušit druhý pilíř nebylo šťastné a že po volbách z podzimu 2017 bude třeba prosadit úpravu penzí, opakovaně hovoří i Andrej Babiš (ANO). S lidoveckými návrhy jeho hnutí souhlasí. "Cílem také bude zavedení individuálních účtů, aby se člověk mohl kdykoliv podívat, kolik odvedl do systému, kolik za něj uhradil zaměstnavatel a na jaký důchod má nárok," připojuje Radka Maxová, poslankyně a odbornice ANO na sociální otázky.

Anonym 90186 03.08.2017 11:03
František 37240 45 let
Pokud by zde byli zavedeny nadstandarty, byly zachovány regulační poplatky, tak by si zdravotnictví juchalo. Tady ale lidé volí ty strany, které jim říkají, že za ně vše zařídí stát a ty strany, které chtějí, aby lidé dávali přednost vlastní zodpovědnosti padají.

František 37240  45 let 03.08.2017 10:53
Ještě jedna připomínka jak jde zdravotnictví z kopce.Léčím se z vážné nemoci asi 5 let a vidím jaká péče byla tehdy a jak teď.Chybí personál ,lékaři,peníze.A to je se vším.Zase na to doplatí ti normální co nemají miliony.Ptám se ,co s tím?

Kj 10920 03.08.2017 10:43
Františku, jediní kdo platí daně jsou obyčejní lidé, kteří za každý rohlík a párek zaplatí u prodejce cenu i s DPH. Zda ji ten dotyčný odvede nebo ne je otázkou. Takže kdo doplatí na EET je zase ten poslední v řadě. Důchodce u kasy. Protože všechny ty náklady na pořízení pokladen, na bandu darmošlapů kterou Babiš musel s tímto přibrad do státní správy a na ten předražený server, který pořídil bez výběrového řízení zaplatí nakonec obyčejný balík z vidlákova a ještě tomu tleská.

František 37240  45 let 03.08.2017 10:42
Pánové,uvědomte si ,že v naší krásné zemi žijí i občané kteří nemají miliony a nemluvim o vyloučených.Mají děti a chtějí žít důstojně.A pokud se bude podvádět jako dosud, tak to tu dopadne jak na Ukrajině.Proto jsme pro placení daní ať už se tomu říká jak chce.I ta prodavačka v marketu z té ubohé mzdy daně platí.Všichni víme kdo to takhle dopracoval.Lidé už ničemu nevěří.Jen sliby ,chyby.Jak se někdo nový dostane do politiky ,velice rychle se přizpůsobí.A co s tím?

Anonym 90186 03.08.2017 10:36
Pro 78721
Na EET nevidím nic užitečného. EET by bylo užitečné, pokud by se snížil stav úředníků na úřadech. Nyní stát poptává dalších 5 tisíc úředníků. Ale já nepotřebuji úředníky a jejich stvrzenky. S tou Černou horou to je skvělý příklad. Ta je v HDP až 75. místě. My jsme na 35. místě. Takže nechápu, jak máme dohnat Rakousko, Německo, když máme jít ve stopách zaostalých zemí. Proč se spíše neučíme v Německu, kde mají třetí rok za sebou přebytkový rozpočet a na tuto zemi spíše nadáváme. Proč jsme nepozvali do země odborníky z Estonska, které je lídrem elektronizace státní správy a bereme si za vzor zkorumpované Chorvatsko? Není to tím, že elektronizace v Estonsku občanům usnadňuje život a naopak v Chorvatsku lidem háže klacky pod nohy? Ono usnadnění života občanů znamená hlavně snížení počtu úředníků, což ovšem nese pro politiky problém v tom, že se občané hůře vodí jako loutky.

Anonym 90186 03.08.2017 10:15
Pro 5822
A kdy začne Babiš poctivě platit daně? Soudružko.
Skvěle celou situaci popsal herec Hrušínský. Ti největší lumpové a zloději, kteří se kdy v naší zemi objevili, nyní nejhlasitěji křičí, že brání zemi proti zlodějům a lumpům.

Kj 10920 03.08.2017 09:53
Babičko, tak jeď k moři a už se nevracej. Sbohem.

Kj 10920 03.08.2017 09:52
Pro 78721.
Jste úplně vedle. Je vidět že problematice absolutně nerozumíte. Je to takový lidový pohled amatéra.
Co se týče restaurace tak to nikdy neuhlídáte. Kuchař vás obere na porcích. Dokáže ušetřit na porcích až 2 kila masa denně. To si pak veme domů nebo prodá známým. Číšník na vesnici zná všechny hosty, chodí tam pravidelně. Tak káva a jiné zboží jim dá bez účtenky. A vy jako majitel to nezjistíme i když tam máte kamery.
Vy jste jen obyčejný pomýlený volič Babiše. O realitě nemáte ani potuchy. A takoví naivní jsou hlavní voličskou základnou toho zloděje, který sám daně neplatí. Viz dluhopisy.

Anonym 5822 03.08.2017 09:27
Pokud bude každý poctivě platit daně, to už bylo i za feudalismu, bude národ vzkvétat. Babiš dal tzv. přes hubu všem zlodějům a zlodějíčkům a to je moc dobře. Na to jsme , my poctiví občané, čekali drahně dlouho, že?
Odjíždím opět k moři, takže za měsíc opět na shledanou, páprdové :-))

Anonym 78721 03.08.2017 08:49
Povím vám příhodu, která se mi stala na dovolené před dvěma roky v Černé Hoře. Koupil jsem si tam zmrzlinu za 0,5 EUR. Neodebral jsem si stvrzenku za nákup zmrzliny a pokojně jsem od stánku se zmrzlinou odcházel. Tu za mnou vyběhl zmrzlinář se stvrzenkou a prosil mne abych si jí vzal, že on nechce kvůli mne přijít o živnost! ! ! To je co?

Anonym 78721 03.08.2017 08:37
Ti kdo se brání s takovou silou a urputností přijetí EET a poctivému placení daní by si měli vstoupit do svědomí a otevřeně říct, že doposud přiznávali daně jen z toho z čeho oni sami chtěli. A tak to je. Celý národ to ví. Proto ten odpor vůči Babišovi na tomto webu. Je jasné, že český člověk si vždy najde nějakou cestičku jak i EET částečně obcházet, ale už to nebude tak snadné jako dřív.

Kj 10920 03.08.2017 07:45
Františku jste úplně vedle. Daně platíme a vždy jsme je platili. Ale ta šikana, která přišla s Babišem má přesně opačný efekt.
Dnes už řemeslník kterého si objednám žádné daně neplatí a nikdy nebude. Vždy to bude sousedská výpomoc. A znám lidi co provozovali bary a platili daně a dnes mají soukromé kluby a neplatí nic.
A když se podíváte na hospodaření ministerstva financí, tak stát je na huntě. Včera o tom mleli v TV celý den, že slíbili krajům peníze a najednou nebude nic. Pěkně to ten Babiš vytuneloval.

František 37240  45 let 03.08.2017 06:39
Hoši ,plaťte daně,platíme všichni.Doba ,kdy jste si přiznali ,co jste uznali za dobré je v nenávratnu.Někdo tu pořádek nastolit musí.Nezáleží na tom jak se jmenuje.A proto ta histerie.

Anonym 5822  99 let 03.08.2017 06:38
Václav 89310 61 let 14.05.2016 18:55
Jak jste mohl připustit aby zaměstnancům soukromé firmy byla vyplacena podpora po dobu 3 let. Nás taky propustili a od státu jsme nedostali ani vindru ani zastání . Nakonec nám ještě firma dluží. Podle správce konkursní podstaty se s penězy těžko shledáme .A tak se ptám : Co je to za právní stát? Pryč se socanami!!

Noobody 19565 12.05.2016 10:26
Pane Babiš,když teď chcete podpořit horníky,co takhle všechy co přišli o práci ne vlastní vinou?

Marie 91627 67 let 11.05.2016 19:19
Vážený pane Babiši,
jsem běžná důchodkyně. Mohlo by mi být všechno fuk, když mám své jisté. Ale není. Obdivuji vaši výdrž (a jsem za ni ráda) žít s vlky nezačít s nimi výt. Je velmi těžké udělat v tom nepořádku pořádek, navíc, když vám kdekdo hází klacky pod nohy. Prosím, nedejte se , dejte této naší zemi naději. Možná by nebylo od věci odtrhnout se od EU.


Michal 31926 34 let 09.05.2016 20:28
Rád bych mu věřil!

Hana 85237 75 let 09.05.2016 18:51
Je to vzdělaný a pracovitý člověk.

Hana 85237 75 let 09.05.2016 18:49
Pane Babiš , hodně zdraví a humoru to pomůže vydržet i projevy p.Fialy,p. Kalouska i p.Staňury.

Ivan 94124 75 let 09.05.2016 15:46
Nevím proč nedokáže systém diskuze řádně zobrazit 10 milionů v předešlém příspěvku.

Ivan 94124 75 let 09.05.2016 15:39
Dobrý den pane ministře,po pročtení příspěvků mám pocit, že Anonym 17847 chce svými příspěvky zřejmě kulantně říci, že
ANO - stát je skutečně firma
A má 300 volených manažerů píšících
Noty pro 500 00 státních zaměstnanců k
Osudu peněz 10 00 00 daňových poplatníků

AjaSlobodová 78827 54 let 08.05.2016 19:36
Vážený pane Babiš,fandím Vám,jen bych si přála,aby plat na tři směny byl těch 25 tisíc jak jste řekl,jenže v Kosteleckých uzeninách tento plat není ani při přesčasech a navíc jsem zažila šikanu na vlastní kůži a jen proto,že jsem řekla co se mi nelíbí a jak se chovají nadřízení k dělníkům a na pracovní podmínky..víc psát nechci..veřejně.Snad budete mít chvilku a zajedete za DĚLNÍKAMA .Přeji Vám hodně pevné nervy

Hájková 86124 05.05.2016 21:39
Ještě jednou prosím, vydržte!!

Anonym 86124 05.05.2016 21:10
Pane Babiši, proboha Vás prosím, (nevím, jestli se nepíše pro Boha). VYDRŽTE!! PROSÍM!! SNAD VÁS Z TĚCH PÓVLŮ, S KTERÝMI MUSÍTE JEDNAT, NETREFÍ ŠLAK!!
Jste podle mne nebo mě? jediná záchrana!!
Děkuji a přeji hodně pohody a zdraví.
Snad jde akce Čapí hnízdo okolo vás jako nás.. Vydržte!!

Jaja 19341 56 let 05.05.2016 12:27
Dobry den zda se vam normalni vyplatit horniky z nasich dani at je vyplati Bakala

Maja 37143 40 let 04.05.2016 11:32
Dobrý den, mám z vás noční můry. Jako x drobných podnikatelů na které neberete ohled jsem 6 dní v týdnu od rána do večera sama na prodejně. Mám x půjček počínaje rodiči, banky a nebankovní půjčky. Nájem je vyšší, plus poplatky a VZP socialní na které prostě nemám. Situace se promítá doma, nebýt manžela a jeho platu, tak to nezvládám vůbec. Dotuje to. Já věřím, že časem se to rozjede. Nemám tu internet či poč... (zkráceno)<|i>

Anonym 90186 03.08.2017 00:27
Problémem je to, že stát vynaloží na úředníka státu 3 x tolik, kolik z něho vybere na daních.
Živnostník je proto pro stát pořád efektivnější, i kdyby žádné daně státu neplatil. Kdyby už nic jiného, tak alespoň neobírá státní rozpočet o své příjmy.

Kj 10920 03.08.2017 00:26
Babka 5822 je nasazená Burešem. Když okopíruji její slova, tak mi to cenzor schodí. Proč jí ne?
Je to jasné je agentka placená za pochlebování Babiše.

Kj 10920 02.08.2017 22:48
Emilku, proč jsou voleni komanči? Jednoduché. Ještě nestačili vymřít a při tradičně nízké volební účasti získávají dost procent, jelikož mají vojenskou morálku a jsou zvyklí z dob bolševika na volební účast 99,99%. Což znamená 10% ve volbách. Pokud by všichni svědomitě volili, tak by se bolševik nedostal do parlamentu.

Anonym 19356 02.08.2017 21:58
5822
Rudou pidel máš Ty. Kouká Ti z ní kobliha.

Anonym 5822 02.08.2017 20:26
Emile, jdi se osprchovat, podívej se na svoji pidel, že je rudá?

Anonym 5822 02.08.2017 20:24
Pokud neumíte diskutovat, tak máte po ptákách, prckové :-))

Anonym 5822 02.08.2017 20:23
Anonym 81824 18.04. 17:33
Kj 1092018.04. 17:21
Burany myslím ty, co odkývají vše aniž by znali podstatu věcí.
Jinak mýtné bylo vždy proto, aby se naplnila děravá obecní kasa. Proč je tedy mýtné? Aby se pokryly finančně výdaje vrchnosti, která je hezky bez skurpulí rozháže.
Každý poplatek, každé zdanění všeho je tu jen prto aby byl člověk sedřen z kůže. Byly zřízeny instituce za státní peníze (respektive naše daně) které jsou zcela zbytecné. V nové budově v Praze kde sídlí OSSZ byli za poslední rok přibráno 100 lidí. Přitom odvedou stejnou práci jako odváděli dříve. Jen se vyprodukuje více papírů, protopí více energií spotřebuje více elektřiny a vody atd. Neskutečný byrokratický aparát projí miliardy za nic. A my to máme platit? Proč bychom to dělali?
Pokud si přectete některé směrnice vydávané ministerskými úředníky tak Vám budou vstávat vlasy na hlavě. Hezky si počtete trľebas 10 stran textu a zjistíte, že nevíte absolutně o čem to je. Totální zcestné nesmysly, které neřikají vůbec nic. No a nad takovými paskvily tráví byrokrati měsíce a jsou jim vypláceny královské platy. A my všichni to platíme.
xx
zkus volit takové, kteří to dělat nebudou..
co je teď, je obraz národa..
hlupáků je, ku škodě, většina..
xx
Demokracie s inteligencí, schopností a pílí ze zásady nepočítá.
Naopak, demokracie pracuje s hloupostí.
Hlupáků, nevzdělaných a líných je totiž většina a ty schopné vždy demokraticky převálcují.

Kj 10920 18.04. 17:21
Burany myslím ty, co odkývají vše aniž by znali podstatu věcí.
Jinak mýtné bylo vždy proto, aby se naplnila děravá obecní kasa. Proč je tedy mýtné? Aby se pokryly finančně výdaje vrchnosti, která je hezky bez skurpulí rozháže.
Každý poplatek, každé zdanění všeho je tu jen prto aby byl člověk sedřen z kůže. Byly zřízeny instituce za státní peníze (respektive naše daně) které jsou zcela zbytecné. V nové budově v Praze kde sídlí OSSZ byli za poslední rok přibráno 100 lidí. Přitom odvedou stejnou práci jako odváděli dříve. Jen se vyprodukuje více papírů, protopí více energií spotřebuje více elektřiny a vody atd. Neskutečný byrokratický aparát projí miliardy za nic. A my to máme platit? Proč bychom to dělali?
Pokud si přectete některé směrnice vydávané ministerskými úředníky tak Vám budou vstávat vlasy na hlavě. Hezky si počtete trľebas 10 stran textu a zjistíte, že nevíte absolutně o čem to je. Totální zcestné nesmysly, které neřikají vůbec nic. No a nad takovými paskvily tráví byrokrati měsíce a jsou jim vypláceny královské platy. A my všichni to platíme.

Anonym 81824 18.04. 17:01
Anonym 3116818.04. 15:34
Sedmadvacet roů zde vládnoucí lumpové poctivě ženou Česko do státního bankrotu a obyčejný český blb na uvedené pořád kouká jako blb,proto je mu třeba odebrat volební právo a důchodcům zajistit takovou dietu jakou neměli ani vězňové za nebožtíka Hitlera v koncentráku.Pořádná dieta napomůže zmoudření česých blbů důchodového věku.
xx
přeji ti takový důchod, zasloužíš ti ho..
ale nevím, jestli se ho vůbec dožiješ..

Anonym 5822 02.08.2017 20:22
Anonym 81824 18.04. 17:33
Kj 1092018.04. 17:21
Burany myslím ty, co odkývají vše aniž by znali podstatu věcí.
Jinak mýtné bylo vždy proto, aby se naplnila děravá obecní kasa. Proč je tedy mýtné? Aby se pokryly finančně výdaje vrchnosti, která je hezky bez skurpulí rozháže.
Každý poplatek, každé zdanění všeho je tu jen prto aby byl člověk sedřen z kůže. Byly zřízeny instituce za státní peníze (respektive naše daně) které jsou zcela zbytecné. V nové budově v Praze kde sídlí OSSZ byli za poslední rok přibráno 100 lidí. Přitom odvedou stejnou práci jako odváděli dříve. Jen se vyprodukuje více papírů, protopí více energií spotřebuje více elektřiny a vody atd. Neskutečný byrokratický aparát projí miliardy za nic. A my to máme platit? Proč bychom to dělali?
Pokud si přectete některé směrnice vydávané ministerskými úředníky tak Vám budou vstávat vlasy na hlavě. Hezky si počtete trľebas 10 stran textu a zjistíte, že nevíte absolutně o čem to je. Totální zcestné nesmysly, které neřikají vůbec nic. No a nad takovými paskvily tráví byrokrati měsíce a jsou jim vypláceny královské platy. A my všichni to platíme.
xx
zkus volit takové, kteří to dělat nebudou..
co je teď, je obraz národa..
hlupáků je, ku škodě, většina..
xx
Demokracie s inteligencí, schopností a pílí ze zásady nepočítá.
Naopak, demokracie pracuje s hloupostí.
Hlupáků, nevzdělaných a líných je totiž většina a ty schopné vždy demokraticky převálcují.

Kj 10920 18.04. 17:21
Burany myslím ty, co odkývají vše aniž by znali podstatu věcí.
Jinak mýtné bylo vždy proto, aby se naplnila děravá obecní kasa. Proč je tedy mýtné? Aby se pokryly finančně výdaje vrchnosti, která je hezky bez skurpulí rozháže.
Každý poplatek, každé zdanění všeho je tu jen prto aby byl člověk sedřen z kůže. Byly zřízeny instituce za státní peníze (respektive naše daně) které jsou zcela zbytecné. V nové budově v Praze kde sídlí OSSZ byli za poslední rok přibráno 100 lidí. Přitom odvedou stejnou práci jako odváděli dříve. Jen se vyprodukuje více papírů, protopí více energií spotřebuje více elektřiny a vody atd. Neskutečný byrokratický aparát projí miliardy za nic. A my to máme platit? Proč bychom to dělali?
Pokud si přectete některé směrnice vydávané ministerskými úředníky tak Vám budou vstávat vlasy na hlavě. Hezky si počtete trľebas 10 stran textu a zjistíte, že nevíte absolutně o čem to je. Totální zcestné nesmysly, které neřikají vůbec nic. No a nad takovými paskvily tráví byrokrati měsíce a jsou jim vypláceny královské platy. A my všichni to platíme.

Anonym 81824 18.04. 17:01
Anonym 3116818.04. 15:34
Sedmadvacet roů zde vládnoucí lumpové poctivě ženou Česko do státního bankrotu a obyčejný český blb na uvedené pořád kouká jako blb,proto je mu třeba odebrat volební právo a důchodcům zajistit takovou dietu jakou neměli ani vězňové za nebožtíka Hitlera v koncentráku.Pořádná dieta napomůže zmoudření česých blbů důchodového věku.
xx
přeji ti takový důchod, zasloužíš ti ho..
ale nevím, jestli se ho vůbec dožiješ..

Anonym 5822 02.08.2017 20:22
Anonym 81824 18.04. 17:33
Kj 1092018.04. 17:21
Burany myslím ty, co odkývají vše aniž by znali podstatu věcí.
Jinak mýtné bylo vždy proto, aby se naplnila děravá obecní kasa. Proč je tedy mýtné? Aby se pokryly finančně výdaje vrchnosti, která je hezky bez skurpulí rozháže.
Každý poplatek, každé zdanění všeho je tu jen prto aby byl člověk sedřen z kůže. Byly zřízeny instituce za státní peníze (respektive naše daně) které jsou zcela zbytecné. V nové budově v Praze kde sídlí OSSZ byli za poslední rok přibráno 100 lidí. Přitom odvedou stejnou práci jako odváděli dříve. Jen se vyprodukuje více papírů, protopí více energií spotřebuje více elektřiny a vody atd. Neskutečný byrokratický aparát projí miliardy za nic. A my to máme platit? Proč bychom to dělali?
Pokud si přectete některé směrnice vydávané ministerskými úředníky tak Vám budou vstávat vlasy na hlavě. Hezky si počtete trľebas 10 stran textu a zjistíte, že nevíte absolutně o čem to je. Totální zcestné nesmysly, které neřikají vůbec nic. No a nad takovými paskvily tráví byrokrati měsíce a jsou jim vypláceny královské platy. A my všichni to platíme.
xx
zkus volit takové, kteří to dělat nebudou..
co je teď, je obraz národa..
hlupáků je, ku škodě, většina..
xx
Demokracie s inteligencí, schopností a pílí ze zásady nepočítá.
Naopak, demokracie pracuje s hloupostí.
Hlupáků, nevzdělaných a líných je totiž většina a ty schopné vždy demokraticky převálcují.

Kj 10920 18.04. 17:21
Burany myslím ty, co odkývají vše aniž by znali podstatu věcí.
Jinak mýtné bylo vždy proto, aby se naplnila děravá obecní kasa. Proč je tedy mýtné? Aby se pokryly finančně výdaje vrchnosti, která je hezky bez skurpulí rozháže.
Každý poplatek, každé zdanění všeho je tu jen prto aby byl člověk sedřen z kůže. Byly zřízeny instituce za státní peníze (respektive naše daně) které jsou zcela zbytecné. V nové budově v Praze kde sídlí OSSZ byli za poslední rok přibráno 100 lidí. Přitom odvedou stejnou práci jako odváděli dříve. Jen se vyprodukuje více papírů, protopí více energií spotřebuje více elektřiny a vody atd. Neskutečný byrokratický aparát projí miliardy za nic. A my to máme platit? Proč bychom to dělali?
Pokud si přectete některé směrnice vydávané ministerskými úředníky tak Vám budou vstávat vlasy na hlavě. Hezky si počtete trľebas 10 stran textu a zjistíte, že nevíte absolutně o čem to je. Totální zcestné nesmysly, které neřikají vůbec nic. No a nad takovými paskvily tráví byrokrati měsíce a jsou jim vypláceny královské platy. A my všichni to platíme.

Anonym 81824 18.04. 17:01
Anonym 3116818.04. 15:34
Sedmadvacet roů zde vládnoucí lumpové poctivě ženou Česko do státního bankrotu a obyčejný český blb na uvedené pořád kouká jako blb,proto je mu třeba odebrat volební právo a důchodcům zajistit takovou dietu jakou neměli ani vězňové za nebožtíka Hitlera v koncentráku.Pořádná dieta napomůže zmoudření česých blbů důchodového věku.
xx
přeji ti takový důchod, zasloužíš ti ho..
ale nevím, jestli se ho vůbec dožiješ..

Anonym... (zkráceno)<|i>

Emil 4631  61 let 02.08.2017 17:17
Ještě mi řekni, proč pořád lidé ty chytrolíne ještě po 30 letech volí KSČM?
Já ti napovím , protože byl pořádek,o jistotách je zbytečné mluvit.Nemohlo se stát že někdo nedostal výplatu nebo čekal na rozsudek 20 -25 let.Ale to jistě víš jestli ovšem nejsi Havlův potomek.

Emil 4631  61 let 02.08.2017 17:12
Anonyme a to bude jen dobře.Šmejdi půjdou od válí.Čau.

 <<nové   starší>> 

1
50 100 150 200 250 300 350 400 450 500 550 600 650 700 750 800 850 900 950 1000 1050 1100 1150 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550 1600 1650 1700 1750 1800 1850 1900 1950 2000 2050 2100 2150 2200 2250 2300 2350 2400 2450 2500 2550 2600 2650 2700 2750 2800 2850 2900 2950 3000 3050 3100 3150 3200 3250 3300 3350 3400 3450 3500 3550 3600 3650 3700 3750 3800 3850 3900 3950 4000 4050 4100 4150 4200 4250 4300 4350 4400 4450 4500 4550 4600 4650 4700 4750 4800 4850 4900 4950 5000 5050 5100 5150 5200 5250 5300 5350 5400 5450 5500 5550 5600 5650 5700 5750 5800 5850 5900 5950 6000 6050 6100 6150 6200 6250 6300 6350 6400 6450 6500 6550 6600 6650 6700 6750 6800 6850 6900 6950 7000 7050 7100 7150 7200 7250 7300 7350 7400 7450 7500 7550 7600 7650 7700 7750 7800 7850 7900 7950 8000 8050 8100 8150 8200 8250 8300 8350 8400 8450 8500 8550 8600 8650 8700 8750 8800 8850 8900 8950 9000 9050 9100 9150 9200 9250 9300 9350 9400 9450 9500 9550 9600 9650 9700 9750 9800 9850 9900 9950 10000 10050 10100 10150 10200 10250 10300 10350 10400 10450 10500 10550 10600 10650 10700 10750 10800 10850 10900 10950 11000 11050 11100 11150 11200 11250 11300 11350 11400 11450 11500 11550 11600 11650 11700 11750 11800 11850 11900 11950 12000 12050 12100 12150 12200 12250 12300 12350 12400 12450 12500 12550 12600 12650 12700 12750 12800 12850 12900 12950 13000 13050 13100 13150 13200 13250 13300 13350 13400 13450 13500 13550 13600 13650 13700 13750 13800 13850 13900 13950 14000 14050 14100 14150 14200 14250 14300 14350 14400 14450 14500 14550 14600 14650 14700 14750 14800 14850 14900 14950 15000 15050 15100 15150 15200 15250 15300 15350 15400 15450 15500 15550 15600 15650 15700 15750 15800 15850 15900 15950 16000 16050 16100 16150 16200 16250 16300 16350 16400 16450 16500 16550 16600 16650 16700 16750 16800 16850 16900 16950 17000 17050 17100 17150 17200 17250 17300 17350 17400 17450 17500 17550 17600 17650 17700 17750 17800 17850 17900 17950 18000 18050 18100 18150 18200 18250 18300 18350 18400 18450 18500 18550 18600 18650 18700 18750 18800 18850 18900 18950 19000 19050 19100 19150 19200 19250 19300 19350 19400 19450 19500 19550 19600 19650 19700 19750 19800 19850 19900 19950 20000 20050 20100 20150 20200 20250 20300 20350 20400 20450 20500 20550 20600 20650 20700 20750 20800 20850 20900 20950 21000 21050 21100 21150 21200 21250 21300 21350 21400 21450 21510

filmy v kinechdvd filmyrubrikysvětlometysynonyma

Seznamka

Oficiální stránky dalších známých osobností

oficiální stránky Miroslav Šimůnek oficiální stránky Kateřina Šildová oficiální stránky Dominika Richterová oficiální stránky František Brikcius oficiální stránky Zuzana Maxa oficiální stránky Dalibor Janda oficiální stránky Zdeněk Klumpar

Další osobnosti | Miroslav Šimůnek | Kateřina Šildová | Dominika Richterová | František Brikcius | Zuzana Maxa | Dalibor Janda | Zdeněk Klumpar |

Popisy českých osobností pocházejí z oficiálních stránek osobnosti, nebo ze stránek wikipedia, nebo jsou vlastní tvorbou.

Vložit osobnost / Oficiální Stránky © OficialniStranky.cz / opravit údaj
Tyto stránky používají soubory cookie k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Další podrobnosti